911 GT3 STi: βρέθηκε άνθρωπος που έβαλε μοτέρ Impreza σε 911!

Και μετά το έβαψε στο χαρακτηριστικό μπλε της ιαπωνικής μάρκας, με κίτρινες λωρίδες και τους αστερισμούς στο καπό! Έκτρωμα ή αριστούργημα; Όλα ξεκίνησαν όταν μια τρακαρισμένη Porsche 911 GT3 του 2007 αγοράστηκε σε δημοπρασία από τον γνωστό drifter και βελτιωτή Faruk Kugay. Καθώς το αυτοκίνητο πουλήθηκε χωρίς κινητήρα, ο νέος ιδιοκτήτης είχε δύο επιλογές για boxer κινητήρες, αφού μόνο δύο κατασκευαστές φτιάχνουν μοτέρ με τέτοια διάταξη: η Porsche κι η Subaru. Ε, αν θες να δημιουργήσεις εντύπωση και να προκαλέσεις την κοινή γνώμη, προφανώς δεν επιλέγεις τον εργοστασιακό κινητήρα. Κάπως έτσι, ο βελτιωμένος EJ25 από Subaru Impreza STi του 2008 βρέθηκε στο πίσω μέρος της GT3.

Με turbo της BorgWarner EFR 7064-C, intercooler Vertical Flow της Vibrant, εκκεντροφόρους Brian Crower 280, μπεκ της Deatschwerks και χειροποίητη εξάτμιση της Nuke Performance, η ισχύς έχει σκαρφαλώσει στους 550 ίππους, αρκετά παραπάνω από τους 415 ίππους της ατμοσφαιρικής εξακύλινδρης μονάδας των 3.6 λίτρων της 997 GT3. Η ισχύς μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου από Impreza STi.

 

Οι ρυθμίσεις του πλαισίου έχουν γίνει με γνώμονα την οδήγηση στην πίστα, με ρυθμιζόμενα coilovers της BC racing, εξαρτήματα ανάρτησης που προέρχονται από την αγωνιστική Porsche 911 Cup κι ένα αγωνιστικό roll cage από την CageKits. Τα στοκ φρένα της GT3 έχουν αναβαθμιστεί με competition τακάκια της Hawk. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με σύστημα Nuke Performance Air Jack 90 Competition που το ανυψώνει για γρήγορες αλλαγές τροχών στα πιτς.

Η πίσω αεροτομή έχει αφαιρεθεί, όπως και το κάλυμμα του κινητήρα για να υπάρχει οπτική πρόσβαση στον boxer. Οι ζάντες της Rotiform 917 έχουν διάμετρο 19 ιντσών και ντύνονται με ημισλίκ ελαστικά Toyo Proxes R888R με διαστάσεις 265/35 R19 μπροστά και 345/30 R19 πίσω.

Περισσότερα Άρθρα