911 Turbo S Lightweight: 0-100 σε 2.1¨, 0-400 σε 9.9¨

Αυτό είναι το ταχύτερο από στάση μοντέλο παραγωγής που μέτρησε το αμερικάνικο Car and Driver για το 2021: η Porsche 911 Turbo S Lightweight. Χρειάστηκε μόλις 9.9¨ για το τετρακοσάρι, αλλά ακόμα πιο σοκαριστική είναι η μέτρηση για τα 0-60 μίλια (0-96 χλμ/ώρα): μόλις 2.1¨, ήτοι μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα από το Koenigsegg Regera RS, τη Ferrari LaFerrari Aperta και την Pagani Zonda R, όλα πολλαπλάσιας τιμής από τη γερμανίδα.

Το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Lightweight τιμολογείται $10.340 αλλά επιτρέπει στην 911 να καταστεί το ταχύτερο αυτοκίνητο που έχει μετρήσει ποτέ το αμερικάνικο περιοδικό για το 0-30 μίλια (0-48 στα δικά μας): μόλις 0.8¨, όσο διαρκεί περίπου ένας παλμός της καρδιάς σε ηρεμία.

Τα οφέλη όμως του πακέτου Lightweight δεν αφορούν μόνο τις επιδόσεις στην ευθεία, αφού το ελάφρωμα ωφελεί παντού: 36 κιλά μικρότερο βάρος από την απλή Turbo S, που επιτυγχάνεται καταργώντας τα πίσω καθίσματα, αντικαθιστώντας τα μπροστινά με ανθρακονημάτινα, τα τζάμια με λεπτότερα κι αφαιρώντας κάμποση από την ηχομόνωση. Επιπλέον, η ανάρτηση χαμηλώνει κατά ένα πόντο.

Απαράλλαχτη μεταφέρεται η τετρακίνηση κι ο θηριώδης διτούρμπινος επίπεδος εξακύλινδρος των 3.7 λίτρων και 640 ίππων με το 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

Τι θα μπορούσε να είναι ταχύτερο από στάση, ανεξαρτήτως κόστους; Λογικά η Ferrari SF90, που κοστίζει όμως τα τριπλά χρήματα, ενώ υπάρχει πάντα το Tesla Model S Plaid, που κοστίζει τα μισά, αλλά απαιτεί περί τα 15 λεπτά προθέρμανσης της μπαταρίας για να καταφέρει να διανύσει το τετρακοσάρι σε 9.2¨.

 

Περισσότερα Άρθρα