Nissan Navara-R με κινητήρα από GT-R και 1.000 ίππους. Γιατί όχι;

Το Navara είναι πιθανώς το τελευταίο μοντέλο της γκάμας της Nissan με το οποίο θα περιμένε κανείς να ασχοληθεί κάποιος βελτιωτής. Παρ’ όλα αυτά, ο επαγγελματίας drifter Steve Bagsy Biagioni κι η ομάδα SB Motorsports δαπάνησαν δύο χρόνια για να δημιουργηθεί το εικονιζόμενο Navara-R που χρησιμοποιεί έναν βελτιωμένο κινητήρα από GT-R.

Εντάξει το βελτιωμένο, αλλά πώς πάει το εργοστασιακό Navara;

Το μοναδικό Navara-R ξεχωρίζει χάρη σε ένα ειδικά κατασκευασμένο φαρδύ bodykit από την Sterling Automotive και στην ελάχιστη απόσταση από το έδαφος. Το κιτ περιλαμβάνει πρόσθετα εμπρός και πίσω φτερά, προεκτάσεις προφυλακτήρα, έντονο μπροστινό splitter και δύο πίσω αεροτομές – μία τοποθετημένο στην οροφή και μία στην πίσω πόρτα. Οι εντυπωσιακές ζάντες BBS 20 ιντσών με τα ημισλίκ ελαστικά διασφαλίζουν ότι κανείς δεν θα μπερδέψει αυτό το Navara με το στοκ μοντέλο .

Ενώ η εμφάνιση είναι εντυπωσιακή, οι πιο σημαντικές τροποποιήσεις κρύβονται κάτω από το αμάξωμα. Ο κινητήρας πετρελαίου έχει δώσει τη θέση του στον βελτιωμένο VR38DETT βενζίνης από το Nissan GT-R. Ο κυβισμός του κινητήρα V6 twin-turbo, ο οποίος πλέον αναφέρεται ως VR41, έχει αυξηθεί στα 4.1 λίτρα, με την απόδοση να φτάνει τον μαγικό αριθμό των 1.000 ίππων. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός επανασχεδιασμένου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη που κατασκευάστηκε από ειδικούς της Dodson Motorsport.

Το pick-up ενός τόνου της Nissan είναι γνωστό για τα διαπιστευτήριά του εκτός δρόμου, αλλά το Navara-R έχει πλέον ξεκάθαρα δρομίσιο προσανατολισμό. Πιο συγκεκριμένα, εφοδιάζεται με υποπλαίσια από το GT-R, με ειδικά κατασκευασμένους θόλους ανάρτησης κι αμορτιστέρ KW V4 Racing Coilover με σύστημα ανύψωσης HLS 4 Hydraulic Lift. Η ισχύς πέδησης έχει επίσης αναβαθμιστεί με φρένα RC6 και RC4 Alcon Specialist.

Μέσα στην καμπίνα, η ομάδα πρόσθεσε ένα τιμόνι από το GT-R , ένα ζευγάρι bucket καθίσματα Sparco, ένα κόκκινο διακόπτη stop-start, έναν μικρό ψηφιακό πίνακα οργάνων και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Kenwood με μεγάλη οθόνη αφής που καλύπτει την κεντρική κονσόλα.

Κοιτάζοντας αυτό το βελτιωμένο pick-up με την τερατώδη ισχύ, πιθανότατα πιστεύετε ότι θα είναι κάτι το μοναδικό. Ωστόσο, όπως αναφέρει το Top Gear, η SB Motorsports δέχεται παραγγελίες από ενθουσιώδεις που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν τουλάχιστον 250.000 £ (292.000 €) για να κάνουν έτσι και το δικό τους Navara. Αυτό που προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη έκπληξη είναι ότι το όχημα παραμένει νόμιμο (όχι στην Ελλάδα), αν και δε θα προτείναμε να το χρησιμοποιήσετε ως καθημερινό όχημα.

Δεν είναι η πρώτη φορά που κινητήρας του GT-R βρίσκει τον δρόμο του σε ένα μοντέλο Nissan με διαφορετικό αμάξωμα, αλλά το Navara-R φαίνεται να είναι ακόμη πιο ακραίο από το εργοστασιακό Juke-R περιορισμένης παραγωγής.

Περισσότερα Άρθρα