Audi RS3 vs Sport Quattro S1: η τεχνολογία θα νικήσει τον θρύλο;
Συγκρίνοντας τις προδιαγραφές μεταξύ των δύο, το RS3 ζυγίζει 1.576 κιλά και τροφοδοτείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο πεντακύλινδρο κινητήρα 2.5 λίτρων που αποδίδει 407 ίππους και 487 Nm ροπής. Το Sport Quattro S1 ζυγίζει 1.090 κιλά και τροφοδοτείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο πεντακύλινδρο κινητήρα 2.1 λίτρων που αποδίδει 507 ίππους και 480 Nm ροπής. H αναλογία κιλών ανά ίππο είναι λοιπόν 3.87 για το RS3 και μόλις 2.15 για το S1.
Κι όμως, δεν είναι όλα χαμένα για τον μοντέρνο εκπρόσωπο της Audi: εκεί που το RS3 έχει το πλεονέκτημα είναι στο πώς περνάει η δύναμη στο οδόστρωμα: το 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη είναι πολύ πιο γρήγορο στις αλλαγές από το χειροκίνητο 6άρι του Sport Quattro και το σύγχρονο σύστημα τετρακίνησης με launch control είναι πολύ πιο προηγμένο σχετικά με το πότε και σε ποιον τροχό θα στείλει την ισχύ. Ωστόσο, τα νούμερα είναι αμείλικτα: το Sport Quattro έχει 100 περισσότερους ίππους και 485 κιλά μικρότερο βάρος από το RS3.
Στην κόντρα, το RS3 ξεκίνησε καλύτερα από το Quattro και κράτησε το προβάδισμά του για ένα αξιοπρεπές χρονικό διάστημα, αλλά το αγωνιστικό αυτοκίνητο επέστρεψε εν πλήρει ισχύ, κουνώντας βίαια σε κάθε αλλαγή, και στο τέλος τερμάτισε σχεδόν δύο μήκη αυτοκινήτων μπροστά από το RS3. Και στους δύο αγώνες εν κινήσει, το RS3 δεν είχε το πλεονέκτημα της καλύτερης εκκίνησης, κι ως αποτέλεσμα, το Sport Quattro έφυγε μπρος από την αρχή και κράτησε το προβάδισμα μέχρι το τέλος. Παρ’ όλα αυτά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το ένα είναι ένα πανάκριβο αγωνιστικό αυτοκίνητο, ενώ το άλλο ένα υπερπολυτελές κι ολοκληρωμένο μοντέλο παραγωγής.