McMurtry: ξετρέλανε στο Goodwood, ετοιμάζει έκδοση δρόμου
Το καμαρώσαμε το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Φεστιβάν Ταχύτητας στο Goodwood, όπου διέλυσε το παλιότερο ρεκόρ ανάβασης και μας εντυπωσιάσε με την ταχύτητά του. Τώρα, μετά από τον πάταγο που προκάλεσε, η McMurtry Automotive σχεδιάζει να μετατρέψει το ηλεκτρικό της μονοθέσιο σε νόμιμο σπορ μοντέλο, που θα μπορεί να κυκλοφορήσει στον δρόμο με πινακίδες.
Ο McMurtry κυκλοφόρησε αρχικά το Spéirling ως αποκλειστικό αυτοκίνητο πίστας κι αυτό υπαγόρευσε τη μονοθέσια διάταξη, το μικροσκοπικό αποτύπωμα και την αεροδυναμική τεχνολογία ground-effect. Αλλά τώρα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Thomas Yates, δήλωσε στο Autocar ότι θέλει να το μετατρέψει σε κάτι που «θα μπορείτε να οδηγήσετε μέσα από το κέντρο του Λονδίνου και μετά να μπείτε σε μια πίστα».
Το Autocar ισχυρίζεται ότι το αυτοκίνητο δρόμου θα διατηρήσει τους δίδυμους ανεμιστήρες της αγωνιστικής έκδοσης, οι οποίοι μπορούν επί του παρόντος να προσδώσουν 2.000 κιλά κάθετης δύναμης από μηδενική ταχύτητα, αλλά θα λειτουργούν μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι σε λειτουργία πίστας. Στον δρόμο θα μεταφερθεί επίσης το σύστημα μετάδοσης κίνησης EV, το οποίο ο McMurtry δεν έχει ακόμη λεπτομερώς αναλύσει, αλλά γνωρίζουμε ότι του δίνει μια αναλογία κιλών ανά ίππο κάτω από τη μονάδα, δηλαδή έχει περισσότερους ίππους παρά κιλά. Αυτό είναι αρκετό ώστε το mini Batmobile να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 1.5″.
Ο Yates συμπλήρωσε στο βρετανικό περιοδικό ότι το Spéirling δρόμου θα διατηρήσει τη διαμόρφωση ενός καθίσματος, πράγμα που σημαίνει ότι οι διαφορές μεταξύ των εκδόσεων πίστας και δρόμου θα επικεντρώνονται κυρίως στην τήρηση των νομικών προτύπων για δημόσια χρήση. Καθώς αποτελεί ακόμα μια ιδέα κι όχι κάτι συγκεκριμένο, δεν έχει ανακοινωθεί ακριβής τιμή ή ανώτατο όριο παραγωγής. Ωστόσο, το Autocar αναφέρει ότι «μόνο μια χούφτα» από δαύτα θα παραχθούν κι ότι τα ενδιαφερόμενα μέρη μπορούν να αναμένουν να πληρώσουν τουλάχιστον 1 εκατομμύριο λίρες (1.16 εκατομμύρια ευρώ). Η εταιρία αποκάλυψε επίσης ότι εργάζεται ήδη στο δεύτερο μοντέλο της, το οποίο θα είναι ακόμη μικρότερο από το Spéirling 3.2 μέτρων.