Pagani Zonda Revo Barchetta: δεν υπάρχει πιο διαστημική Zonda!
Έχει κατασκευαστεί σε ένα και μοναδικό αντίγραφο: η Pagani Zonda Revo Barchetta έκανε το δημόσιο ντεμπούτο του στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood αυτό το Σαββατοκύριακο κι είναι σίγουρα ένα από τα πιο περίεργα αυτοκίνητα που δημιουργήθηκαν ποτέ από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, αν όχι το πιο ακραίο.
Η Zonda Revo Barchetta κατασκευάστηκε το 2020, αλλά για κάποιο λόγο που δε γνωρίζουμε, δεν είχε βγει ποτέ από το εργοστάσιο της Pagani όπου εκτίθεται από τις αρχές του 2021. Ως εκ τούτου, δεν είναι σαφές εάν ανήκει στον ίδιο τον Horacio Pagani ή σε κάποιον συλλέκτη που δεν ήταν ιδιαίτερα βιαστικός με την παραλαβή της. Κι όπως υποδηλώνει το όνομα του μοντέλου, είναι ένα πάντρεμα της Zonda Revolucion με τη Zonda Barchetta.
Σχεδόν κάθε μέρος του εξωτερικού του αυτοκινήτου είναι κοινό με τη Zonda Revolucion που προορίζεται μόνο για την πίστα. Ως εκ τούτου, στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει το τεράστιο σπόιλερ από ανθρακονήματα, τα αεροδυναμικά πτερύγια, ένας τεράστιος αεραγωγός οροφής κι ένα περίεργο πίσω μέρος με μια πανύψηλη αεροτομή, ένα μικρό δευτερεύον φτερό κι έναν τεράστιο διαχύτη από ανθρακονήματα. Ένα βασικό σημείο διαφοράς μεταξύ αυτού και όλων των πρότερων μοντέλων Revolucion είναι το μοναδικό σχέδιο βαφής που συνδυάζει βαμμένες περιοχές από ασημί, κόκκινο και μπλε με εκτεθειμένα πάνελ από ανθρακονήματα.
Ο κινητήρας πιστεύεται ότι είναι πανομοιότυπος με όλα τα άλλα μοντέλα της Zonda Revolucion. Αυτό σημαίνει ότι τροφοδοτείται από έναν ατμοσφαιρικό V12 6.0 λίτρων που αποδίδει 800 ίππους και 730 Nm ροπής, ο οποίος συνδέεται με ένα σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων της Xtrac που κινεί τους πίσω τροχούς.