Μυστικά πρωτότυπα της BMW M: ξεσκέπαστη M5, V12 Z3 και Μ8
Κανένα από τα τρία μοντέλα δεν πήρε το πράσινο φως για να μπει στην παραγωγή, αλλά οι μηχανικοί της BMW κατασκεύασαν πλήρως λειτουργικά πρωτότυπα και τα διατήρησαν σε άριστη κατάσταση μέχρι σήμερα. Ξεκινώντας με τη M5 Convertible, πρόκειται για μια δίθυρη παραλλαγή τής M5 E34 της δεκαετίας του ’90 με μαλακή οροφή. H συγκεκριμένη γενιά της M5 ήταν διαθέσιμη μόνο σε τετράθυρες sedan και πεντάθυρες εκδόσεις αμαξώματος Touring, επομένως η κατασκευή ενός convertible δεν ήταν εύκολη δουλειά. Το όχημα διαθέτει τετραθέσια καμπίνα, μεγάλο πορτ-μπαγκάζ με χώρο για την αναδιπλούμενη οροφή και πολλά ειδικά κατασκευασμένα πάνελ αμαξώματος. Τα μηχανικά μέρη είναι κοινά με την κανονική M5, συμπεριλαμβανομένου του εξακύλινδρου σε σειρά κινητήρα των 3.8 λίτρων.
Το επόμενο ιδιαίτερο πρωτότυπο μοιάζει εξωτερικά με μία κανονική Z3 M Roadster, αλλά κρύβει κάτι πραγματικά εξωτικό κάτω από το καπό. Οι μηχανικοί της BMW πήραν έναν V12 5.4 λίτρων από τη Σειρά 8 και τον χώρεσαν στο πισωκίνητο roadster. Το πρωτότυπο περιγράφηκε ως «υπερβολικό», με λιγότερο από ιδανική ισορροπία βάρους, αν κι η ωμότητα της ισχύος V12 το καθιστά αξιοσημείωτα αντρικό και γρήγορο. Το πρωτότυπο κατασκευάστηκε το 1999.
Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το ένδοξο πρωτότυπο M8 είναι επίσης παρόν στην έκθεση, δείχνοντας πώς θα ήταν μία πραγματική έκδοση M της Σειράς 8, αν η BMW είχε αποφασίσει να μπει στην παραγωγή. Το βαμμένο κόκκινο πρωτότυπο με το μοναδικό bodykit που περιλαμβάνει πλευρικές εισαγωγές και πιο σπορ προφυλακτήρες παρουσιάστηκε πρόσφατα σε άλλο άρθρο. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας βελτιωμένος V12 6.0 λίτρων με λίπανση ξηρού κάρτερ που χρησίμευσε ως βάση για το αγωνιστικό αυτοκίνητο του Le Mans.