Θα χρησιμοποιούσατε καθημερινά μια Porsche 917 replica; (vid)

Έχουν παραχθεί μόνο 25 κομμάτια της 917 και το καθένα αξίζει μια ολόκληρη περιουσία. Η εμπειρία οδήγησης ενός από αυτά τα θηρία είναι επομένως άπιαστο όνειρο. Ωστόσο, κάποιοι στη Μεγάλη Βρετανία πραγματοποιούν αυτά τα όνειρα κατασκευάζοντας ρέπλικες που όχι μόνο φαίνονται σαν τα γνήσια μοντέλα, αλλά μπορούν νόμιμα να οδηγηθούν στον (βρετανικό) δρόμο.

Ο Jonny Smith του The Late Brake Show μάς ξεναγεί σε μία από αυτές τις δημιουργίες. Μόλις καταφέρει να διπλώσει τα 192 εκατοστά του στο πιλοτήριο, ο Smith παίρνει την 917 σε μια βόλτα στη βρετανική ύπαιθρο – κάτι που δεν είναι δυνατό με το πρωτότυπο που δεν έχει έγκριση δρόμου και προορίζεται αποκλειστικά για χρήση πίστας.

Ο Dave Eaton κι ο John Hartland λειτουργούν την Icon Engineering στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία κατασκευάζει τις ρέπλικες από το μηδέν. Η σχεδίασή τους αντιγράφει το πιο διάσημο στυλ αμαξώματος, το 917K – με K για Kurz, που σημαίνει «κοντό» στα γερμανικά.

Τον Αύγουστο του 2011, ο Dave αγόρασε ένα αυθεντικό αμάξωμα 917 από τους Pistonheads κι άρχισε να εργάζεται στο CAD για να δημιουργήσει ένα αντίγραφο. Υπάρχουν μερικές διαφορές ανάμεσα σε αυτό το αντίγραφο κι ένα πρωτότυπο, συγκεκριμένα το ενισχυμένο πλαίσιο, το οποίο προσθέτει περισσότερη ακαμψία κι ασφάλεια, αλλά με ένα μικρό πρόστιμο βάρους.

Προς το παρόν, το αντίγραφο χρησιμοποιεί έναν flat-six 3.6 λίτρων που προέρχεται από μια 911 γενιάς 964, απόδοσης 270 ίππων. Ο Dave σχεδιάζει να εγκαταστήσει ένα ζευγάρι τούρμπο για να φέρει τον εξακύλινδρο στους 600 ίππους, δηλαδή παραπλήσια απόδοση με την πρωτότυπη 917K. Υπάρχουν επίσης σχέδια στο μέλλον για την αντιγραφή ενός flat-12 κινητήρα, ώστε το αντίγραφο να γίνει πανομοιότυπο με το πρωτότυπο. Η τιμή με το κλειδί στο χέρι είναι 300.000 ευρώ, αλλά αν προτιμάτε να προσθέσετε τον δικό σας κινητήρα, θα γλιτώσετε περισσότερες από 100.000.

Περισσότερα Άρθρα