Προς πώληση αψεγάδιαστη Carrera GT με ελάχιστα χιλιόμετρα
Μια χούφτα Porsche Carrera GT χαμηλών χιλιομέτρων αντάλλαξαν χέρια μες στη χρονιά για εξωφρενικά χρηματικά ποσά κι αυτό το μοντέλο του 2004 είναι απλώς το πιο πρόσφατο. Οι τιμές των μεταχειρισμένων Carrera GT έχουν εκτοξευθεί στα ύψη: τον Ιανουάριο, ένα κόκκινο παράδειγμα με 1.255 χιλιόμετρα πουλήθηκε για 1.9 εκατομμύρια δολάρια και μόλις μερικές εβδομάδες αργότερα, ένα μοντέλο ακόμη χαμηλότερων χιλιομέτρων έφτασε τα 2 εκατομμύρια δολάρια. Τον Μάρτιο, ένα μοντέλο του 2005 με μόλις 43 χλμ. ήταν επίσης προς πώληση προς 3.5 εκατομμύρια δολάρια.
Η συγκεκριμένη Carrera GT βγήκε από τη γραμμή συναρμολόγησης στις 4 Μαΐου 2004 και πρωτοταξινομήθηκε στη Florida των ΗΠΑ. Τώρα είναι προς πώληση μέσω του Bring a Trailer και το σημαντικό είναι ότι έχει διανύσει μόνο 1.300 μίλια (2.092 χιλιόμετρα). Διαθέτει Πιστοποιητικό Αυθεντικότητας Porsche και πλήρη αναφορά συντήρησης. Όπως κι οι περισσότερες Carrera GT, είναι βαμμένη σε GT Silver Metallic χρώμα με αφαιρούμενα πάνελ οροφής. Οι ζάντες έχουν διαστάσεις 19×9.5 μπροστά και 20×12.5 πίσω, ενώ φορούν ελαστικά Michelin Pilot Super Sport 265/35 εμπρός και 335/30 πίσω.
Το εσωτερικό είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό. Με bucket καθίσματα από ανθρακονήματα και kevlar, διακοσμημένα με δέρμα Ascot Brown με μαύρες αποχρώσεις συμπληρώνουν το καφέ δέρμα που βρίσκεται σε όλο το ταμπλό, τις μπροστινές κολόνες, την κεντρική κονσόλα και τα πάνελ των θυρών. Διάφορα κομμάτια του εσωτερικού είναι επίσης φινιρισμένα σε μαγνήσιο, ανθρακονήματα κι αλουμίνιο. Ενώ η Carrera GT είναι ένα αρκετά σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο επιδόσεων, παρέχονται ανέσεις όπως ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμός, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέφτες, αλλά κι ένα στερεοφωνικό σύστημα. Ο λεβιές ταχυτήτων αλλαγής από ξύλο οξιάς είναι το κερασάκι στην τούρτα.
Η Carrera GT είναι διάσημη για πολλούς λόγους κι ένας από αυτούς είναι ο κινητήρας της. Κάτω από το διαχρονικά ελκυστικό αμάξωμα υπάρχει ένας ατμοσφαιρικός V10 5.7 λίτρων με διπλούς εκκεντροφόρους κεφαλής σε κάθε συστοιχία κυλίνδρων, μπιέλες τιτανίου και λίπανση ξηρού κάρτερ. Αποδίδει 612 ίππους στις 8.000 σαλ. και 590 Nm ροπής στις 5.750.