Porsche: τα EV μοντέλα αφήνουν περισσότερο κέρδος από τα ΜΕΚ
Oκτώ στις δέκα Porsche που θα πωλούνται μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας θα λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια και τα EV θα αντιπροσωπεύουν το ήμισυ της αγοράς πολυτελών αυτοκινήτων το 2031. «Στόχος μας είναι να επεκτείνουμε επιλεκτικά τα τμήματα με υψηλότερα περιθώρια κέρδους και να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες τιμολόγησης ηλεκτρικών οχημάτων», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, Oliver Blume.
Η Porsche είναι πολύ μπροστά από τους ομολόγους της, όπως η Ferrari κι η Aston Martin, όσον αφορά τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Όμως, ενώ η Taycan ξεπέρασε τις πωλήσεις της εμβληματικής 911 πέρσι, η μάρκα εξακολουθεί να παράγει πολύ λιγότερα EV από την Tesla. Μια μαζική αύξηση των ηλεκτρικών μοντέλων της θα απαιτήσει τη γενική τροποποίηση των εργοστασίων, την επανεκπαίδευση του προσωπικού και την εξασφάλιση ολοένα και πιο σπάνιων πρώτων υλών για μπαταρίες.
Η αποκλειστικά θερμική 911 παραμένει το πιο κερδοφόρο μοντέλο της Porsche. Η μάρκα ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλούς SUV της Macan. Το πλήρως ηλεκτρικό crossover είναι πιθανό να κοστίζει πολύ πάνω από τα περίπου 60.000 $ που απαιτεί η βασική έκδοση βενζίνης στις ΗΠΑ. Η Porsche σχεδιάζει επίσης ένα νέο ηλεκτρικό πολυτελές SUV τοποθετημένο πάνω από την Cayenne. Η Macan έχει καθυστερήσει και δε θα βγει στις εκθέσεις πριν το 2024 λόγω προβλημάτων λογισμικού.