BMW 2002 (μάλλον S2002) με μοτέρ από S2000, κόφτη στις 9.200
Η BMW 2002 του 1974 έφερε την υπερσυμπίεση στα μοντέλα δρόμου και το έκανε φορώντας έναν από τους πιο ποθητούς συνδυασμούς ριγών που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε εργοστασιακό όχημα. Αλλά μια σωστή γνήσια Turbo θα μπορούσε να σας κοστίσει 100.000 € ή περισσότερο, και παρ’ όλο που η επιτάχυνση των 7″ έως τα 100 χλμ/ώρα ήταν αρκετά θελκτική στις αρχές της δεκαετίας του 1970, ερχόταν με αρκετό turbo lag, κάτι που γινόταν ακόμα πιο έντονο από το μακρύ κιβώτιο των μόνο τεσσάρων σχέσεων.
Όμως, αυτό δε θα πρέπει να σας ανησυχεί, αφού αυτό το εκπληκτικό αντίγραφο Turbo με κινητήρα Honda έχει 240 ίππους κι ένα κοντό εξάρι κιβώτιο. Κανονικά θα έπρεπε να φέρει αυτοκόλλητα “S2002” αντί για 2002. Ταξινομήθηκε για πρώτη φορά στο Ηνωμένο Βασίλειο το 1976, αρχικά ως μια βασική δεξιοτίμονη 1502, αλλά εμφανισιακά τίποτα δε θυμίζει την ταπεινή καταγωγή της.
Όμως, η μεγαλύτερη μεταμόρφωση βρίσκεται κάτω από το καπό, όπου ο ισχνός τετρακύλινδρος σε σειρά M10 των 1.6 λίτρων και των 75 ίππων τής 1502 έχει αντικατασταθεί από τον δίλιτρο F20C από το εκπληκτικό Honda S2000. Διαθέτοντας εισαγωγές της Jenvey, θα πρέπει να ακούγεται απολύτως επικό καθώς πλησιάζει στον κόφτη στις 9.200 σαλ., τη στιγμή που στέλνει 240 ίππους στο πίσω μπλοκέ διαφορικό, μέσω του κιβωτίου έξι σχέσεων του S2000. Αυτό το καθιστά πολύ πιο ισχυρό από την πραγματική Turbo, η οποία απέδιδε 170 ίππους και σχεδόν ισοφαρίζει την ισχύ της εξαιρετικά σπάνιας E30 M3 Sport Evo.
Στο εσωτερικό, η S2002 συνδυάζει το παλιό με το νέο, με καθίσματα Recaro εποχής, αλλά και ψηφιακό πίνακα οργάνων της Stack και τιμόνι γρήγορης απελευθέρωσης OMP που περιστρέφει τις ζάντες BBS με τη βοήθεια μιας ηλεκτρικής κρεμαγιέρας από Opel Corsa.
Η τιμή των 33.000 λιρών μεταφράζεται σε σχεδόν 40.000 €, η οποία φαίνεται αρκετά καλή, αφού είναι πολύ κοντά στις ευρωπαϊκές τιμές για τα απολύτως εργοστασιακά μοντέλα της BMW, που όμως δεν έχουν καμία σχέση στον δρόμο με το πώς πάει το S2002.