Ο Chris Harris οδηγεί την τελευταία εργοστασιακή Integrale που κέρδισε αγώνα στο Group A
Αν το να οδηγήσεις μια γνήσια Deltona είναι από μόνο του γεγονός, πόσο μάλλον μια πρώην εργοστασιακή Lancia Delta Integrale Group A του 1991. Για να είμαστε ακριβείς, ο δημοφιλής Βρετανός δημοσιογράφος δεν οδήγησε μια οποιαδήποτε αγωνιστική Integrale, αλλά την τελευταία εργοστασιακή Delta που κέρδισε ποτέ αγώνα Rally κι η λίστα με τους οδηγούς που βρέθηκαν στο τιμόνι της σαγηνεύει όσους είναι πάνω από 35.
Lancia Rally Legends: Lancia Delta – Επισφραγίζοντας τον μύθο
Καθώς υπήρξε και μουλάρι δοκιμών, εκτός από επίσημο αγωνιστικό, πίσω από το τιμόνι της έχουν παρελάσει οι Juha Kankkunen, Didier Auriol, Andrea Aghini, Ari Vatanen, Markku Alen, Stig Blomqvist, Francois Delecour και Carlos Sainz, ενώ αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο είναι ρυθμισμένο στα γούστα του Ισπανού.
«Έχει αυτό που αποκαλούν «κρεμαγιέρα Carlos Sainz», λέει ο Harris, αναφερόμενος στο πόσο γρήγορο τιμόνι έχει. «Το turn-in είναι απλώς εξωφρενικό, εντελώς εξωφρενικό!» Το κιβώτιο ταχυτήτων, επίσης, είναι υπέροχα ακριβές, με ακρίβεια «ελβετικού ρολογιού».
Το γεγονός ότι παραμένει σφιχτό και καλοφτιαγμένο οφείλεται αναμφίβολα στην πρόσφατη αποκατάσταση που έγινε σε συνεργασία με τον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Miki Biasion. Αυτή περιλαμβάνει βάψιμο στα εργοστασιακά χρώματα της Repsol, ταξιδεύοντάς μας 30 χρόνια πίσω. Ακόμη και τα slick Michelin είναι πρωτότυπα, αν κι αυτό σημαίνει ότι προορίζονται μόνο για προβολή κι όχι για οδήγηση.
Το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από ένα υπερτροφοδοτούμενο εν σειρά τετρακύλινδρο 2.0 λίτρων κι ο Harris αναφέρει ότι όταν αφαιρεθούν όλοι οι περιοριστές του WRC, αποδίδει 375 ίππους, οι οποίοι στέλνονται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου Lancia Abarth R90. Το καλύτερο από όλα είναι ότι μπορεί να γίνει δική σας. Προσφέρεται προς πώληση από την Collecting Cars, με την ηλεκτρονική δημοπρασία να ολοκληρώνεται την Κυριακή, 14 Αυγούστου, ενώ η τρέχουσα πλειοδοτική προσφορά είναι στις 125.000 λίρες.