Ξανανιώνουμε: E39 BMW M5 τα βάζει με R34 Nissan Skyline GT-R
Κόντρα που θα έπρεπε να γίνει πριν 20 χρόνια. Στα χαρτιά, φαίνεται να υπάρχει σαφής διαφορά: ενώ ο υπερτροφοδοτούμενος straight-six του Nissan παράγει αξιόλογους 280 ίππους και 392 Nm ροπής, ο ατμοσφαιρικός πεντάλιτρος V8 της BMW είναι σημαντικά πιο ισχυρός, αποδίδοντας 400 ίππους και 500 Nm ροπής.
Πόσο ταχύτερα έχουν γίνει τα αυτοκίνητα την τελευταία 20ετία;
Το Skyline GT-R R34, ωστόσο, θα βάζει καλύτερα την ισχύ του στο οδόστρωμα επειδή έχει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, ενώ ο V8 της M5 στέλνει όλη του τη δύναμη αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Άλλο ένα πλεονέκτημα για τον Σαμουράι είναι το κατά 235 κιλά χαμηλότερο βάρος, παρά την τετρακίνηση.
Θα καταφέρει το χαμηλότερο βάρος κι η καλύτερη ελκτική πρόσφυση να νικήσουν τους περισσότερους ίππους; Δε θα σας αποκαλύψουμε. Εκτός από κόντρες από στάση, πραγματοποιήθηκαν και πατήματα εν κινήσει. Με 2α και 50 χλμ/ώρα και με 3η και 80. Για να περιοριστεί η επίδραση του turbo lag που βιώνει το Skyline (η Μ5 είναι ατμοσφαιρική), έγινε και τρίτο πάτημα με 3η και 100 χλμ/ώρα. Δε λέμε περισσότερα γιατί θα μας μαλώσει ο Mat.