Η Toyota συνεχίζει την επίθεσή της εναντίον των ηλεκτρικών EV

«Χρειάστηκαν 25 χρόνια από τότε που ξεκινήσαμε να διαθέτουμε υβριδικά μοντέλα στην αγορά για να φτάσουμε σε λιγότερο από 10% μερίδιο επί των πωλήσεων — και τα υβριδικά είναι προσιτά σε τιμή αγοράς και για τα οποία υπάρχουν οι απαραίτητοι διαθέσιμοι πόροι», δήλωσε ο Jack Hollis στο Forbes. Ο Hollis κατέχει τη θέση του Εκτελεστικού Αντιπροέδρου Πωλήσεων της Toyota Βόρειας Αμερικής.

«Μπορεί η κυβέρνηση των ΗΠΑ να προωθεί τον εξηλεκτρισμό αλλά δε νομίζω ότι η αγορά είναι έτοιμη. Δε νομίζω ότι υπάρχουν οι υποδομές. Και ακόμα κι αν ήσασταν έτοιμοι να αγοράσετε ένα ηλεκτρικό όχημα, κι αν μπορούσατε να το αντέξετε οικονομικά… είναι ακόμα πολύ ακριβά».

Τα στοιχεία για τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στις Ηνωμένες Πολιτείες τον διαψεύδουν πανηγυρικά: αποκαλύπτουν ότι τα ηλεκτρικά οχήματα υπερδιπλασίασαν τις πωλήσεις τους μέσα σε ένα χρόνο! Πλέον, αντιπροσώπευαν το 5.2% των πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, μια δραματική αύξηση από το 2.5% του 2021! Επιπλέον, η κυβέρνηση Biden έχει στόχο το 50% των πωλήσεων νέων οχημάτων στις ΗΠΑ να είναι για EV το 2030.

Ενώ η Toyota μπαίνει στον κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων με το bZ4X, καθώς και με μια σειρά προσεχών μοντέλων, συνεχίζει να κακολογεί την ηλεκτροκίνηση όπου σταθεί κι όπου βρεθεί. Αν κι από κάποιους μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι η φωνή της αληθείας, η μοναδική αγνή αυτοκινητοβιομηχανία που ξεσκεπάζει την απάτη των ηλεκτρικών, η μόνη που τολμά να αναφωνήσει ότι ο Βασιλιάς είναι γυμνός, η γνώμη μας είναι ότι όλα τα παραπάνω αποτελούν απέλπιδες προσπάθειες αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης. Βλέπετε, η Toyota έμεινε προσκολλημένη στο υβριδικό της πλάνο κι ενώ το Dieselgate την ωφέλησε, αφού το πετρέλαιο παραγκωνίστηκε κι ο κόσμος στράφηκε και στα υβριδικά, έχει μείνει δραματικά πίσω στο τρένο της ηλεκτροκίνησης.

Η πρώτη της προσπάθεια, το bZ4X, έχει στεφθεί με παταγώδη αποτυχία. Όλα ξεκίνησαν με την επίσημη ανακοίνωση της Toyota ότι η φόρτιση δυσλειτουργεί σε χαμηλές θερμοκρασίες. Στη συνέχεια, αποκαλύφθηκε ότι είναι προβληματική και στις βέλτιστες συνθήκες. Ακολούθησε η ανάκληση για τα μπουλόνια που ξέσφιγγαν μόνα τους με κίνδυνο να φύγει τροχός εν κινήσει. Τελευταία πράξη του δράματος; Η Toyota αγοράζει τα bZ4x που έχει ήδη παραδώσει στους ιδιοκτήτες τους ή τους παρέχει θερμικό αυτοκίνητο αντικατάστασης, τους πληρώνει τα καύσιμα και τους δίνει και 5.000 $ για αποζημίωση,τους παρέχει θερμικό αυτοκίνητο αντικατάστασης, τους πληρώνει τα καύσιμα και τους δίνει και 5.000 $ για αποζημίωση, μέχρι να επισκευαστεί το ηλεκτρικό bZ4X!

Περισσότερα Άρθρα