Renntech: δηλώνει ότι έφτιαξε την τέλεια W140 S-Class των ’90s

Η Renntech κατασκεύασε μια μοναδική Mercedes-Benz S-Class W140 ως επίδειξη του τι μπορεί να κάνει. Κάτω από το καπό αυτής της ήδη κλασικής Mercedes 600 SEL του 1992 βρίσκεται ένας M120 V12 με τον μεγαλύτερο κυβισμό που κατασκευάστηκε ποτέ: από 7.6 λίτρα αποδίδει 615 ίππους που στέλνονται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Για όσους δεν τη γνωρίζουν, η Renntech είναι μια εταιρία βελτιώσεων που ιδρύθηκε το 1989 και μας έχει χαρίσει μερικές από τις πιο αριστουργηματικές Mercedes που καλλιτεχνήθηκαν ποτέ. Στο τιμόνι της βρίσκεται ο Hartmut Feyhl, ο οποίος εργάστηκε επί 12 χρόνια στην AMG, έχοντας φτάσει ακομα και στη θέση του τεχνικού διευθυντή Βόρειας Αμερικής. Αν μη τι άλλο, ξέρει πώς να κάνει μια Mercedes ακόμα πιο γρήγορη και ποθητή κι η S76R είναι αυτό που η Renntech αποκαλεί η «τέλεια W140».

Κάτω από το καπό της S76R υπάρχει μια σημαντικά βελτιωμένη (αλλά ακόμα ατμοσφαιρική) έκδοση του V12 6.0 λίτρων της 600 SEL που υπερκυβίστηκε στα 7.6 λίτρα. Με χειροποίητες καλωδιώσεις κι εγκέφαλο ECU της RENNtech, η ισχύς έχει σκαρφαλώσει από τους 408 ίππους και τα 580 Nm της εργοστασιακής έκδοσης στους 615 ίππους και τα 952 Nm!

Η Renntech δεν σταμάτησε εκεί καθώς το αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων του αρχικού μοντέλου αντικαταστάθηκε με αυτόματο 5 ταχυτήτων και το διαφορικό με περιορισμένης ολίσθησης της OS Giken. Η Renntech δηλώνει ότι χάρη στις βελτιώσεις, το γερμανικό sedan των 2.177 κιλών μπορεί πλέον να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε χαμηλά 5άρια, ενώ θα συνεχίσει να επιταχύνει μέχρι τα 250 χλμ/ώρα. Για να ενισχύσει την ακουστική εμπειρία, η Renntech έχει προσθέσει ένα χειροποίητο σύστημα εξάτμισης με τετραπλούς σιγαστήρες και σπορ καταλύτες που όχι μόνο βελτιώνουν τη ροή των καυσαερίων, αλλά χαρίζουν στον V12 ένα πιο δυνατό και αγριεμένο γρύλισμα. Με εξαπίστονες δαγκάνες και κεραμικούς δίσκους της AMG στον μπροστινό άξονα και τετραπίστονες πίσω, θα καμαρώνετε τα φρένα πίσω από σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της Renntech, διαστάσεων 19 x 9″ μπροστά και 19 x 10.5″ πίσω, οι οποίες φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S 235/45 και 285/35 αντίστοιχα.

Στο εσωτερικό, όλα έχουν προσεχθεί στην παραμικρή λεπτομέρεια. Το ταμπλό έχει ντυθεί με δέρμα, alcantara κι ένθετα από ανθρακονήματα, ενώ ποιοτική δερμάτινη επένδυση ντύνει και τα καθίσματα. Αλλά η μεγάλη αλλαγή έχει γίνει πίσω, όπου ο ενιαίος πάγκος έχει αντικατασταθεί από δύο πλήρως ρυθμιζόμενα ξεχωριστά πίσω καθίσματα. Η Renntech έχει μάλιστα προσθέσει ένα σύγχρονο ηχοσύστημα που συνδέεται με iPhone. Αν και πρόκειται για μοναδικό πρωτότυπο, η Renntech λέει ότι θα περιποιηθεί ευχαρίστως τη δική σας W140 Mercedes S-Class και θα τη φέρει ακριβώς στα γούστα σας, αν κι ευτυχώς για την ψυχική μας υγεία, δεν παρείχε λεπτομέρειες σχετικά με την τιμολόγηση.

Περισσότερα Άρθρα