Θα δίνατε ποτέ 150+ χιλιάρικα για Hyundai, όσο καλό και να ήταν;
Ο πρώην επικεφαλής του τμήματος N της Hyundai, Albert Biermann, αποκάλυψε ότι η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία βρέθηκε πολύ κοντά στην παρουσίαση ενός supercar με τον κινητήρα στο κέντρο, το οποίο θα βρισκόταν στην κορυφή της γκάμα της. Με την κωδική ονομασία Hyundai N Vision 74, το βρετανικό Top Gear είχε μάλιστα την ευκαιρία να βρεθεί πίσω από το τιμόνι του ιδιαίτερου πρωτότυπου. «Δουλεύαμε πάνω σε ένα N supercar», παραδέχτηκε ο Biermann στο ίδιο μέσο. Πρόσθεσε ότι το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιούσε πλαίσιο από ανθρακονήματα με κεντρομήχανη διάταξη και θα μπορούσε να θεωρηθεί το κορεάτικο Honda NSX!
«Εξετάζαμε έναν κινητήρα βενζίνης, με ή χωρίς υβριδική υποβοήθηση, αλλά και την περίπτωση των κυψέλων υδρογόνου», πρόσθεσε ο Biermann. Η Hyundai δεν είχε ορίσει ακριβές όνομα για το νέο μοντέλο κι η πιο δημοφιλής ονομασία ήταν απλώς «το αυτοκίνητο του προέδρου». Ενώ φαινομενικά είχε όλα τα κατάλληλα συστατικά για να πετύχει, ο Biermann λέει ότι το διοικητικό συμβούλιο της Hyundai αποφάσισε να ακυρώσει το έργο.
«Το πρόβλημα ήταν ότι το αυτοκίνητο θα κόστιζε πάνω από 150.000 δολάρια κι εκείνη την εποχή πίστευαν ότι ένα Hyundai δε θα μπορούσε να έχει αυτή την τιμή». Αν κι αυτό πρέπει να ήταν απογοητευτικό για τους ανθρώπους που έτρεχαν το project, ο Biermann σημειώνει ότι η Hyundai πήρε πιθανώς τη σωστή απόφαση λανσάροντας τη μάρκα επιδόσεων N με φθηνότερα μοντέλα όπως τα i20 N, i30 N και Kona N. Είναι ενδιαφέρον ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Biermann πιέζει μια αυτοκινητοβιομηχανία να κατασκευάσει ένα ολοκαίνουριο supercar και δεν εισακούεται. Κατά τη διάρκεια της εργασίας του στο τμήμα M της BMW, ο Biermann επίσης συμμετείχε στον σχεδιασμό ενός υπεραυτοκίνητου με κινητήρα στο κέντρο, αλλά το διοικητικό συμβούλιο της γερμανικής μάρκας αποφάσισε ότι υπήρχε χώρος μόνο για ένα κεντρομήχανο μοντέλο στην γκάμα της, το υβριδικό i8.