Hispano Suiza Carmen: ποζάρει δίπλα στο αρχέγονο είδωλό της !
Η Hispano Suiza Carmen κι η Xenia Dubonnet του 1938 συγκεντρώθηκαν στα πλαίσια του Chantilly Arts et Élégance concours στα περίχωρα του Παρισιού. Ενώ η σχεδίαση της Carmen εμπνεύστηκε από τη Xenia Dubonnet, αυτή είναι στην πραγματικότητα η πρώτη φορά που τα δύο μοντέλα παρεβρέθηκαν ταυτόχρονα σε μια εκδήλωση. Κοιτάζοντας τα δύο αριστουργήματα μαζί, οι σχεδιαστικές τους ομοιότητες γίνονται αμέσως εμφανείς κι αυτός είναι ο λόγος που η Carmen ξεχωρίζει τόσο έντονα σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο σύγχρονο μοντέλο και φαντάζει δημιούργημα μιας άλλης εποχής. Δε θα το καταλάβεις τόσο αν τις κοιτάξεις από μπροστά, αλλά αν δεις τα δύο μοντέλα από το προφίλ ή από πίσω, είναι πολύ έντονο.
«Όταν σχεδιάζαμε την Carmen, ήμαστε ανένδοτοι ότι έπρεπε να ενσωματώσουμε το DNA μας και να συνδεθούμε με τις ρίζες της μάρκας», εξήγησε ο Διευθυντής Σχεδιασμού της Hispano Suiza, Fracesc Arenas. «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το πετύχαμε. Απλά πρέπει να κοιτάξετε τα πίσω φτερά και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου».
Η ιστορική μάρκα κατασκεύασε μόνο μία Xenia Dubonnet. Βασίζεται στο πλαίσιο της Hispano Suiza H6B και το αμάξωμά της σχεδιάστηκε από τον καροσερί πολυτελών αμαξωμάτων Jacques Saoutchik. Χρησιμοποιεί έναν ατμοσφαιρικό straight-six κινητήρα 8.0 λίτρων με αλουμινένιο μπλοκ. Αποδίδει 160 ίππους στις 3.050 σαλ. και χαρίζει στο κλασικό αυτοκίνητο τελική ταχύτητα 177 χλμ/ώρα.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης της Carmen είναι πολύ διαφορετικό καθώς βασίζεται σε ηλεκτροκινητήρες που παράγουν 1.005 ίππους (1.114 στην κορυφαία έκδοση Carmen Boulogne). Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα έρχεται σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα κι η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ/ώρα. Δεν πρέπει να το παρακάνετε, γιατί η αυτονομία είναι μόλις 402 χιλιόμετρα (WLTP).