Solo: ένα τρίκυκλο ηλεκτρικό μονοθέσιο με μήκος μόλις 1.37 μέτρα

Μοιάζει περισσότερο με καρέκλα με κάλυμμα οροφής παρά με αυτοκίνητο, έχει μήκος 1.370 χιλιοστά, πλάτος 900 κι ύψος 1.750. Στο εσωτερικό υπάρχει χώρος για ένα άτομο σε ημικαθιστή θέση με joystick αντί για τιμόνι. Το Solo έχει τρεις τροχούς – δύο μπροστά που κινούνται από τον ηλεκτροκινητήρα κι έναν μικρότερο πίσω που αναλαμβάνει το στρίψιμο. Χάρη στην περιορισμένη τελική ταχύτητα των 25 χιλιομέτρων ανά ώρα, όσο δηλαδή μπορεί να τρέξει κι ένα ηλεκτρικό ποδήλατο, το Solo δεν απαιτεί δίπλωμα οδήγησης για τη χρήση του. Επίσης, ο νόμος δεν επιβάλλει στον οδηγό να φοράει κράνος, ούτε καν ζώνη ασφαλείας. Ωστόσο, η Mobilize ισχυρίζεται ότι είναι ασφαλέστερο από τα σκούτερ ή τα μονότροχα οχήματα χάρη στο «αμάξωμα που περιβάλλει τον οδηγό», ένα «κουμπί έκτακτης ανάγκης που ενεργοποιείται με το πόδι» για άμεση ακινητοποίηση, ενώ υπάρχει κι ένας αερόσακος!!!

Η ασύμμετρη σχεδίαση του αμαξώματος σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να εισέλθει από την αριστερή πλευρά. Το μονό κάθισμα περιστρέφεται προς τα εμπρός, αποκαλύπτοντας έναν αποθηκευτικό χώρο κάτω από την πλάτη του καθίσματος. Το εσωτερικό είναι αδιάβροχο ώστε να μπορεί να καθαριστεί με λάστιχο. Το Solo είναι κατασκευασμένο κατά 50% από ανακυκλωμένα υλικά κι είναι κατά 95% ανακυκλώσιμο. Η εταιρία είναι ανοιχτή σε συνεργασία με τη βιομηχανία της μόδας για τη δημιουργία αξεσουάρ για το Solo (ρούχα, τσάντες, αποσκευές). Το μικροσκοπικό EV μπορεί να φορτίσει μέσω πρίζας, επαγωγικής φόρτισης ή εναλλαγής μπαταριών, αφού η μπαταρία είναι αφαιρούμενη, ώστε ο χρήστης να τη φορτίζει στο σπίτι.

Για την ώρα, το Solo δεν είναι τίποτα παραπανω από ένα απλό πρωτότυπο. Ανάλογα όμως με την αντίδραση και την αποδοχή του κοινού, θα μπορούσαμε να δούμε μια έκδοση παραγωγής στο μέλλον. Γελάγατε με το Ami, ε;

Περισσότερα Άρθρα