Tango T600: 800 ίπποι σε αμάξωμα πιο στενό από μοτοσικλέτα(vid)
Πώς είναι να πρέπει να κουμαντάρεις 800 ίππους σε ένα τετράτροχο με πλάτος μικρότερο από ένα μέτρο; 990 χιλιοστά για την ακρίβεια! Για να ανακαλύψουν την απάντηση, οι ιθύνοντες στο κανάλι Donut Media αποφάσισαν να οδηγήσουν το πλήρως ηλεκτρικό Tango T600 για μια μέρα. Πιο στενό από ορισμένες μοτοσικλέτες και με τρομακτική ισχύ, το πνευματικό τέκνο του Rick Woodbury και του γιου του Bryan προσπάθησε να λύσει δύο προβλήματα με μια κίνηση: το θέμα των ρύπων με την ηλεκτροκίνηση και της κυκλοφοριακής συμφόρησης με τις λιλιπούτειες διαστάσεις του.
Καθώς it takes two to Tango, ο συνοδηγός κάθεται πίσω από τον οδηγό, σε μια αρκετά στριμωγμένη θέση. Μπορεί η διάταξη να θυμίζει μαχητικό τζετ, αλλά μηδενίζει τον χώρο αποσκευών, κάτι ζωτικής σημασίας για αυτοκίνητο πόλης. Το επίσης ακατανόητο ήταν η υιοθέτηση δύο ηλεκτροκινητήρων με απόδοση 800 ίππων, που χαρίζουν στη ντουλαπίτσα ακραίες επιδόσεις: 0-100 σε 3.2″ και τελική ταχύτητα 283 χλμ/ώρα! Στο δάπεδο είναι πακτωμένες οι μπαταρίες, με συνολικό βάρος άνω των 900 κιλών, αναφέρει το Carscoops. Είμαστε σίγουροι ότι αν εξέλιπαν αυτές οι υπερβολές κι είχε επιλεχθεί κάτι πιο φυσιολογικό με 40-50 ίππους και μια πιο διακριτική μπαταρία, το Tango θα μπορούσε να έχει κάποιο νόημα. Προφανώς όχι για την μπαμπάτσικη αμερικάνικη ήπειρο, αλλά ίσως για την Ευρώπη.
Ο αντίλογος αναφέρει ότι ουσιαστικά έπρεπε να χρησιμοποιηθούν βαριές μπαταρίες, ώστε να χαμηλώσει πολύ το κέντρο βάρους και να είναι ασφαλές στο στρίψιμο. Στη συνέχεια, το να επιλεχθούν πανίσχυροι ηλεκτροκινητήρες ήταν λογικό επακόλουθο. Οι κατασκευαστές του Tango διατείνονται ότι είναι ίσως το ασφαλέστερο αμάξι στον κόσμο. Για την ενεργητική ασφάλεια τα είπαμε. Για την παθητική αναλαμβάνει ένα roll-cage που πληρούσε τις απαιτήσεις των αγωνιστικών NASCAR, ενώ τα bucket κι οι ζώνες πολλαπλών σημείων αναλάμβαναν τα υπόλοιπα.
Με τούτα και με κείνα, η τιμή εκτοξεύτηκε σε εξαφήφια νούμερα, αλλά όσοι επέλεξαν τότε τα T600 δε θα βγουν χαμένοι, μεταξύ των οποίων κι ο George Clooney, που είχε παραλάβει το πρώτο μοντέλο παραγωγής. Η σπανιότητα της κατασκευής έχει ανεβάσει την τιμή πώληση 17 χρόνια μετά στα 300.000 δολάρια! Με εξαίρεση λοιπόν το πλάτος του, όλα τα υπόλοιπα στο Tango είναι υπερβολικά!