Με μια Urus Performante, όλοι νιώθουν επαγγελματίες οδηγοί rally
Αυτή είναι η μαγεία της Urus Performante, ότι μπορεί να σας μεταφέρει ατσαλάκωτους στην άλλη άκρη της Ευρώπης και την επόμενη στιγμή να μπείτε σε μια χωμάτινη διαδρομή και να νιώσετε σχεδόν επαγγελματίας οδηγός του WRC. Η γοητεία της έγκειται κυρίως στη λειτουργία Rally, που απογειώνει την απόλαυση σε χωμάτινο τερέν. Το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 20 χιλιοστά, ενώ τα μετατρόχια είναι πλέον φαρδύτερα κατά 16. Σταγόνα στον ωκεανό μοιάζουν οι 16 επιπλέον ίπποι, 666 τώρα, και τα 47 λιγότερα κιλά, αφού πάλι ζυγίζει πάνω από 2.150. Όλα αυτά όμως αθροιζόμενα, της επιτρέπουν να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3.3″ (0.3″ ταχύτερα από την απλή Urus), διαφορά που στο 0-200 φτάνει τα 1.3″. Με ροπή που φτάνει τα 850 Nm και ένα αμάξωμα που ξεχειλίζει από ανθρακονήματα, από την οροφή μέχρι τους θόλους, η Performante έχει πιο κοφτερές ρυθμίσεις από την απλή Urus.
Το βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης υπόσχεται πιο «ακριβή αίσθηση και πιο άμεσες αντιδράσεις». Διαθέτει επίσης νέο κεντρικό διαφορικό Torsen για περισσότερο πισωκίνητη κατανομή της ροπής, κάτι που εξασφαλίζει ατελείωτο κέφι σε χωμάτινο τάπητα. Κάθε γενναίο πάτημα του δεξιού πεντάλ ισοδυναμεί με μια χορταστική πλαγιολίσθηση. Όχι πως υστερεί στην άσφαλτο: στην ανάβαση του Pikes Peak, η Perfomante χρειάστηκε 10’32″064, σχεδόν 18″ λιγότερα από τα 10’49″902 της Urus. Αν είστε ασφάλτινος τύπος, τότε θα εκτιμήσετε ότι μπορείτε να την παραγγείλετε με ελαστικά Pirelli Trofeo R.
Στο σημερινό βίντεο, ο Mario Fasanetto, υπεύθυνος εξέλιξης Attribute and Performance της Lamborghini, δίνει μια γεύση του τι σημαίνει το Rally Mode σε κάποιον που δεν έχει ξαναβρεθεί ποτέ στη συγκεκριμένη χωμάτινη πίστα. Κι απ’ ό,τι φαίνεται, η Perfomante αναλαμβάνει να τον κάνει να νιώσει οικεία και να πιέσει. Το σημαντικότερο; Να τον κάνει να νιώσει χεράς, ένας σχεδόν οδηγός WRC.