Διαφημιστικό σποτ της Nissan για το SuperBowl στις ΗΠΑ (vid)
Η Nissan σηματοδοτεί την επιστροφή στις διαφημίσεις του SuperBowl στις ΗΠΑ, λανσάροντας ένα διαφημιστικό σποτ με την ονομασία «ThrillDriver», που έχει γυριστεί ως πρεμιέρα μια περιπετειώδους ταινίας, με στοιχεία κωμωδίας και θρίλερ.
Για όσους δεν γνωρίζουν, ο τελικός του SuperBowλ, του Αμερικανικού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, έχει περισσότερα από 110 εκατομμύρια τηλεθεατές, αφού είναι το πιο δημοφιλές άθλημα στις ΗΠΑ.
Ταυτόχρονα με τα teaserspots, η Nissan ξεκίνησε μια κλήρωση για έναν τυχερό που θα κερδίσει ένα ολοκαίνουργιο Nissan Z του 2023.