Kάτοχοι Tesla εκδικούνται όσους παρκάρουν χωρίς να φορτίζουν

Ορισμένοι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων έχουν κουραστεί από την αντικοινωνική συμπεριφορά που μερικοί από τους συναδέλφους τους επιδεικνύουν στις θέσεις φόρτισης κι αντεπιτίθενται με ιδιαίτερο τρόπο. Όπως αναφέρει το Carbuzz, φαίνεται ότι ορισμένοι οδηγοί EV παρκάρουν στους φορτιστές για να μην κουραστούν να ψάχνουν κατάλληλη θέση στάθμευσης, αλλά δε συνδέονται με τον φορτιστή για να μη χρεωθούν.

Τώρα, δυσαρεστημένοι ιδιοκτήτες που δεν μπορούν να φορτίσουν εξαιτίας της παραπάνω απαράδεκτης συμπεριφοράς, συνδέουν αυτά τα οχήματα στις θύρες φόρτισης κι έτσι ενεργοποιείται αυτόματα η φόρτιση. Αν το όχημα έχει ήδη αρκετά φορτισμένη την μπαταρία του, τότε θα γεμίσει ταχύτατα και μετά θα αρχίσει η χρέωση που επιβάλλει η Tesla σε όποιον αφήνει κουμπωμένο το αμάξι του ενώ έχει γεμίσει, τα λεγόμενα Idle Fees. Επομένως, ο ξεχασιάρης χρεώνεται διπλά: και τη φόρτιση που είναι προφανώς ακριβότερη από την οικιακή χρέωση, και το πρόστιμο που αρχίζει μόλις η μπαταρία φτάσει στο 100%. Αυτά βέβαια δεν ισχύουν ακόμα στη χώρα μας, όπου η φόρτιση στο δίκτυο της Tesla είναι προς ώρας δωρεάν.

Ένας απογοητευμένος ιδιοκτήτης Model 3 στις ΗΠΑ δημοσίευσε στο Twitter την απογοήτευσή του, όταν βρήκ ένα Tesla σταθμευμένο σε φορτιστή χωρίς να έχει συνδεθεί, ενώ πέντε οδηγοί περίμεναν να χρησιμοποιήσουν την εγκατάσταση. «Βρήκα κάποιον παρκαρισμένο χωρίς να φορτίζει, αφού ξέχασε να συνδεθεί, οπότε του το κούμπωσα εγώ ώστε να τον χρεώσω, καθώς υπήρχε ουρά πέντε αυτοκινήτων. Μου αρέσει να βοηθάω την κοινότητα».

Κι αν αναρωτιέστε πώς ένα άλλο άτομο μπόρεσε να ανοίξει τη θύρα φόρτισης ενός αγνώστου, είναι σχετικά απλό. Πατώντας ένα κουμπί στον φορτιστή, ανοίγει το πορτάκι της φόρτισης στο όχημα, επιτρέποντάς σας να συνδέσετε το αυτοκίνητο. Προφανώς στη χώρα μας απέχουμε πολύ από το να δούμε αντίστοιχες συμπεριφορές. Πολύ πιο σύνηθες είναι να συναντούμε αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα παρκαρισμένα σε θέσεις φόρτισης. Αυτή η συμπεριφορά ονομάζεται ‘icing’ και σχετίζεται με ορισμένους οδηγούς ΜΕΚ που για κάποιο λόγο περιφρονούν τα ηλεκτρικά οχήματα, οπότε προσπαθούν επίτηδες να τα δυσκολέψουν. Ή απλώς είναι οι ίδιοι που ενδιαφέρονται μόνο για τον εαυτούλη τους και παρκάρουν σε θέσεις ΑΜΕΑ, ράμπες στα πεζοδρόμια, εισόδους γκαράζ.

Είναι ενδιαφέρον ότι η Tesla Κίνας προσπάθησε να λύσει το πρόβλημα τοποθετώντας κλειδαριές δαπέδου στις θέσεις φόρτισης στα λιμάνια. Αυτό εμποδίζει τα οχήματα που δεν είναι Tesla να καταλάβουν τον χώρο, οπότε θα είχε κάποια χρησιμότητα και στην πατρίδα μας. Όσο για τους αντικοινωνικούς ιδιοκτήτες Tesla που πιστεύουν ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την περιοχή για να παρκάρουν ακόμα κι αν δεν γεμίζουν τις μπαταρίες τους, το κόλπο που αναφέραμε στην αρχή θα έδινε τη λύση.

Περισσότερα Άρθρα