Το AMG One κλέβει το ρεκόρ στη Monza από Ferrari και Porsche
Το hypercar Mercedes-AMG One κατέρριψε ένα ακόμη ρεκόρ για αυτοκίνητα παραγωγής, αυτή τη φορά στη διάσημη πίστα της Monza όπου έσπασε το ρεκόρ γύρου με το εκπληκτικό 1:43.902! Τα προηγούμενα ρεκόρ για αυτοκίνητα παραγωγής ήταν στο 1:55.6 για τη Ferrari 488 Pista και στο 1:55.30 για την Porsche 911 GT3 RS, αναφέρει το CarBuzz. Όποιος γνωρίζει πέντε πράγματα από οδήγηση στην πίστα, καταλαβαίνει ότι τα 10+” είναι χαοτική διαφορά, αλλά αυτό που είναι ίσως ακόμα πιο αξιοσημείωτο για το επίτευγμα του AMG είναι ότι ήταν ακόμη πιο γρήγορο (1:47.153) από την αγωνιστική Mercedes-AMG GT3!
Δεδομένου ότι η Monza είναι μια ανοιχτή πίστα που ευνοεί τις υψηλές ταχύτητες, αυτό εξηγεί γιατί η AMG One – με την τελική ταχύτητα των 350 χλμ/ώρα – είχε πλεονέκτημα απέναντι στην AMG GT3 με την πολύ λιγότερη ισχύ και τα 20 χλμ/ώρα χαμηλότερη τελική ταχύτητα. Η Mercedes-AMG μοιράστηκε τη συναρπαστική είδηση για το επίτευγμα του One με μια ανάρτηση στο Instagram, επιβεβαιώνοντας ότι πίσω από το τιμόνι βρισκόταν ο Maro Engel. Είναι οδηγός αγώνων με τη Mercedes-AMG GT3 κι ήταν επίσης πίσω από το τιμόνι του One όταν σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου στο Nurburgring για αυτοκίνητα δρόμου στα τέλη του περασμένου έτους.
Τότε, το One γύρισε το Nurburgring σε χρόνο 6:35.183 κατά μήκος της μεγάλης χάραξης της πίστας και 6:30.705 στη μικρότερη χάραξη. Δεν είναι μόνο ότι το One καταρρίπτει τα ρεκόρ, αλλά κυρίως το πόσο μεγάλη διαφορά έχει από τον δεύτερο. Στο Nurburgring έριξε οκτώ δευτερόλεπτα στην Manthey Racing Porsche 911 GT2 RS και στη Monza έριξε πάνω από 10 στην 488 Pista!
Με τον υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα των 1.6 λίτρων που προέρχεται από τη F1 και τους τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες, το One αποδίδει συνολικά 1.063 ίππους. Υποθέτουμε ότι το ρεκόρ στη Monza επιτεύχθηκε στη λειτουργία οδήγησης Strat 2, η οποία χαμηλώνει το αυτοκίνητο, κάνει την ανάρτηση πιο σκληρή κι απελευθερώνει την πλήρη ισχύ του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Μπορεί να μην δούμε ποτέ ξανά ένα hypercar όπως το AMG One χωρίς να είναι αμιγώς ηλεκτρικό, οπότε αυτό σημαίνει ότι τα ρεκόρ που σημειώνει τώρα ενδέχεται να παραμείνουν ακατάρριπτα.