Ο Stig οδηγεί την αγωνιστική Rothmans Group C Porsche 962 (vid)
Κάποιοι λένε ότι στις φλέβες του κυλάει αμόλυβδη βενζίνη 100 οκτανίων κι ότι στους τοίχους του υπνοδωματίου του είναι κολλημένες αφίσες V12 κινητήρων με ελαφριά ένδυση. Άλλοι λένε ότι η φωνή του ταιριάζει με τη χροιά ενός σύγχρονου αυτοκινήτου της Formula 1. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι πως λέγεται Ben Collins, ο άνθρωπος πίσω από τον Stig στο Top Gear. Μέρος της επιτυχίας του κλασικού Top Gear οφείλεται στον ανιγματικό Stig, έναν ταχύτατο αλλά σιωπηλό οδηγό αγώνων. Δεν μίλησε ποτέ και δεν έβγαλε ποτέ το κράνος του, ενώ έμεινε γνωστός για το ιδιαίτερο γούστο του στη μουσική. Μπορεί να οδηγούσε στο όριο στην πίστα του Dunsfold Aerodrome, αλλά άκουγε τις πιο παράξενες μελωδίες, από όπερα μέχρι progressive rock και country, ακόμα και μαθήματα εκμάθησης ξένων γλωσσών.
Όσο για τον Ben Collins, δεν είναι σιωπηλός, αλλά ένας ευχάριστος τύπος με εντυπωσιακό βιογραφικό ως οδηγός αγώνων και κασκαντέρ στις ταινίες James Bond της εποχής του Daniel Craig. Ο Collins έχει επίσης το δικό του κανάλι στο YouTube, το “Ben Collins Drives“, όπου πιλοτάρει μια ποικιλία από supercars κι αγωνιστικά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων Ferrari, Aston Martin και Porsche.
Στο συγκεκριμένο βίντεο οδηγεί ένα από τα αγαπημένα του αυτοκίνητα όλων των εποχών, μια Porsche 962 του Group C. Την είχε αφίσα στον τοίχο του υπνοδωματίου του όταν ήταν παιδί. Ως εξέλιξη της 956, ενός αυτοκινήτου που κέρδισε το Le Mans τέσσερις φορές, ήταν το απαύγασμα της μηχανικής της δεκαετίας του 1980. Η 962 αποδείχτηκε ένα τρομερά επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο στη δεκαετία του 1990 και μάλιστα υπήρξε και μια νόμιμη έκδοση δρόμου.
Η Rothmans Porsche 962 είναι ένα ιδιαίτερα εμβληματικό αυτοκίνητο. Βαμμένο στο κλασικό μπλε κι άσπρο χρώμα με κόκκινες και χρυσές ρίγες, είναι ένα από τα τρία αυτοκίνητα της Rothmans από τα μέσα της δεκαετίας του 1980. Οδηγήθηκε από τους Jackie Ickx και Jochen Mass και τερμάτισε στην πρώτη θέση στο Le Mans το 1987. Φαίνεται τεράστια αλλά ζυγίζει μόλις 900 κιλά, ενώ ο flat-six των 2.6 λίτρων αποδίδει 600 ίππους κι όπως οι περισσότερες υπερτροφοδοτούμενες Porsche εκείνης της εποχής, έχει κάμποσο turbo lag. Την Porsche 962 ακολούθησε η WSC-95, η οποία κέρδισε το Le Mans το 1996 και το 1997. Μοιράστηκε τον ίδιο κινητήρα Type-935 flat-six με την 962, με κυβισμό έως και 3.2 λίτρα.