Το Rimac Nevera κατέρριψε το ρεκόρ παραγωγής στο Nurburgring;
Το Nurburgring μάλλον έχει νέο ρεκόρ στα αυτοκίνητα παραγωγής κι ανήκει στο Rimac Nevera, αλλά δεν γνωρίζουμε ακόμα τον ακριβή χρόνο. Για την ακρίβεια, λέμε μάλλον γιατί δεν υπάρχει καν επίσημη ανακοίνωση, παρά μόνο μια αινιγματική δημοσίευση του Mate Rimac, ιδρυτή της ομώνυμης αυτοκινητοβιομηχανίας. Όποτε όμως ο συμπαθής Κροάτης προβαίνει σε τέτοιου είδους σχόλια, πάντα κάτι μεγαλειώδες ακολουθεί. Όπως την περασμένη εβδομάδα, που την αμφιλεγόμενη δημοσίευσή του για το ρεκόρ 0-400-0, ακολούθησε η δημοσιοποίηση των 23 νέων ρεκόρ επιτάχυνσης και πέδησης που κατέρριψε το ηλεκτρικό hypercar.
Τώρα, ο ανεξάρτητος φωτογράφος Guido ten Brink δημοσίευσε εικόνες στις οποίες απαθανάτισε το Nevera να γυρίζει στην πίστα Nordschleife του Nurburgring, κάνοντας tag τον CEO της Bugatti-Rimac στη δημοσίευση. Στη συνέχεια, ο Mate Rimac μοιράστηκε ένα screenshot της ανάρτησης στον λογαριασμό του στο Facebook με τη δυσοίωνη λεζάντα “Uh-oh”. Τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια; Προφανώς έχουμε είδηση, με το Nevera να σημειώνει το ταχύτερο γυρολόγιο για αυτοκίνητο παραγωγής. Αυτή τη στιγμή ανήκει στη Mercedes-AMG ONE, η οποία κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ κατά οκτώ δευτερόλεπτα με χρόνο 6’35″183 στη μεγάλη διαδρομή και 6’30″705 στη μικρή. Όσον αφορά τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραγωγής, το κινέζικο Nio EP9 κατέχει τον τίτλο με 6’45″90, αρκετά πιο μπροστά από την Porsche Taycan Turbo S (7’33″350), που με τη σειρά της έριξε δύο δευτερόλεπτα και κάτι στο Tesla Model S Plaid.
Δεδομένου ότι το Nio EP9 έχει περίπου 600 ίππους λιγότερους από το Rimac Nevera, θεωρούμε ότι το αινιγματικό σχόλιο του Mate δεν αφορά απλώς το ρεκόρ των ηλεκτρικών μοντέλων στην Πράσινη Κόλαση αλλά το απόλυτο ρεκόρ παραγωγής. Ο Rimac, ο οποίος είναι ιδιαίτερα δραστήριος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πόσταρε στο Facebook το περασμένο Σαββατοκύριακο από τη Villa d’Este, χαμογελώντας δίπλα στον χαρισματικό Christian von Koenigsegg, με τη λεζάντα “Still friends. Game on…”
Η Rimac κι η Koenigsegg έχουν μια υγιή σχέση και συνεργάζονται σε ηλεκτρονικά εξαρτήματα και μπαταρίες, αλλά η Koenigsegg δεν έχει κρύψει τις φιλοδοξίες της να ανακτήσει με το Koenigsegg Jesko το ρεκόρ 0-400-0 που το Nevera στέρησε από την Koenigsegg Agera RS.
Αφού το Rimac Nevera έσπασε τόσα ρεκόρ επιδόσεων πρόσφατα, η Koenigsegg ίσως χρειαστεί να επαναξιολογήσει τα σχέδιά της. Μάλλον κανείς δεν περίμενε ότι ένα ηλεκτρικό hypercar θα ήταν τόσο καλό τόσο νωρίς στην επανάσταση των EV, εκτός βέβαια από τον Mate. Ο υγιής ανταγωνισμός είναι καλός για όλους και το κυνήγι των ρεκόρ μάς κρατά σε αγωνία.