Συλλογή 20 σπάνιων Ferrari αναζητά τον επόμενο ιδιοκτήτη της
Για δεκαετίες, κανείς δε γνώριζε την ύπαρξη της συγκεκριμένης συλλογής, παρ’ ότι περιλαμβάνει μερικά εξαιρετικά συλλεκτικά κι ιστορικά μοντέλα. Αρχικά στεγαζόταν στη Florida, όταν όμως ο τυφώνας Charley έπληξε την περιοχή το 2004, κατέστρεψε τις εγκαταστάσεις και προκάλεσε φθορές σε μερικές από τις Ferrari. Μεταφέρθηκαν σε μια ασφαλή αποθήκη στην Indiana, όπου παρέμειναν σε όποια κατάσταση βρίσκονταν, χωρίς να επισκευαστούν οι ζημιές.
Ο οίκος δημοπρασιών RM Sotheby’s σημειώνει ότι ένας «ανυποψίαστος παρατηρητής δε θα καταλάβαινε ποτέ ότι μερικές από αυτές τις πληγωμένες Ferrari έχουν κοσμήσει τους πιο διάσημους αγώνες του κόσμου, όπως το Le Mans, το Targa Florio και το Mille Miglia». Μπορείτε να δείτε όλα τα αυτοκίνητα εδώ, αλλά ας αναφέρουμε μερικά που έχουν ιδιαίτερο ιστορικό.
Η Ferrari 250 GT Coupe Speciale έχει ζήσει αρχοντικά, καθώς αγοράστηκε το 1956 από τον βασιλιά Μοχάμεντ Ε’ του Μαρόκου. Είναι ένα από τα μόλις τέσσερα μοντέλα που έφτιαξε ο Pinin Farina. Δεν είναι σε καλή κατάσταση, αλλά σώζεται. Διαθέτει V12 κινητήρα κι αναμένεται να πουληθεί μεταξύ 1.5 και 2 εκατομμύρια ευρώ. Εάν δε δηλώνετε φιλοβασιλικός, ίσως μια 275 GTB/6C του 1965 από την Scaglietti να είναι περισσότερο του γούστου σας. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εκτέθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Torino, πριν διαγωνιστεί στο Targa Florio το 1966. Πρόκειται για την πρώτη ‘long-nose’ 275 GTB και συνδυάζει χαμηλό βάρος κι έξι καρμπυρατέρ. Ο οίκος δημοπρασιών πιστεύει ότι θα πουληθεί πέριξ των 2 εκατομμυρίων ευρώ.
Ίσως η πιο ενδιαφέρουσα (και πιο κατεστραμμένη) περίπτωση είναι η Ferrari 500 Mondial Spider Series I του 1954 από τον Pinin Farina. Αν και πλέον έχουν μείνει ένα μάτσο κατεστραμμένες λαμαρίνες, κουβαλάει την πιο δοξασμένη αγωνιστική ιστορία από οποιοδήποτε αυτοκίνητο της συλλογής. Οδηγήθηκε από τον Franco Cortese, πιλότο της Scuderia Ferrari, στην τέταρτη θέση στην κατηγορία (14η συνολικά) στο Mille Miglia του 1954. Το αυτοκίνητο στη συνέχεια ανακατασκευάστηκε από την Scaglietti και συνέχισε τους αγώνες, συμπεριλαμβανομένου του Targa Florio του 1956. Δε βλέπουμε πώς θα μπορούσε να σωθεί, αλλά η αναμενόμενη τιμή πώλησης κυμαίνεται στα 1.5 εκατομμύρια ευρώ.