Koenigsegg Agera RST vs Tesla Model S Plaid vs Hayabusa Turbo
Ο συμπαθής Mat Watson από το CarWow συγκέντρωσε στον γνωστό αεροδιάδρομο μια ιδιαίτερη τριάδα για μια ακόμα δοκιμή επιταχύνσεων από στάση (τέταρτο του μιλίου), ρεπρίζ κι ακινητοποίησης από τα 100 μίλια (160 χλμ/ώρα). Καταρχάς μία Koenigsegg Agera RST, ένα σουηδικό θηρίο 1.360 ίππων και 1.573 Nm ροπής από τον διτούρμπινο V8 των 5.0 λίτρων. Είναι εξοπλισμένο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και στέλνει όλη του τη δύναμη στους πίσω τροχούς. Είναι επίσης εξαιρετικά ελαφρύ, ζυγίζοντας μόλις 1.395 κιλά κι εύκολα το πιο ακριβό αυτοκίνητο που έχει δοκιμάσει ποτέ ο Mat, με εκτιμώμενη αξία 3.500.000 £! Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι σχεδόν 1!
Η Koenigsegg Regera επανακτά το ταχύτερο 0-400-0 από το Rimac Nevera
Παραδίπλα στέκεται ό,τι ταχύτερο μπορούσε να στείλει ο κόσμος των δύο τροχών: μια Suzuki Hayabusa Turbo 380 ίππων και 280 Nm ροπής! Με βάρος μόλις 257 κιλά, η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι πολύ κάτω από τη μονάδα, αν και για να είμαστε δίκαιοι, το βάρος του αναβάτη τη μεταβάλλει πολύ περισσότερο σε σχέση με τα τετράτροχα.
Ανάμεσα στα παραπάνω, το Tesla Model S Plaid μοιάζει σαν ερίφιο επί σφαγή. Ζυγίζει σχεδόν 2.2 τόνους, έχει μόλις 1.020 ίππους και 1.420 Nm ροπής, οπότε η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι αρκετά χειρότερη από 2. Η αλήθεια είναι ότι μια πολυτελής πενταθέσια λιμουζίνα μοιάζει κάπως παράταιρη στην παραπάνω μάζωξη, αλλά μη βιαστείτε να την ξεγράψετε, καθώς έχει το πλεονέκτημα της απίστευτης εκκίνησης που της χαρίζει η ηλεκτρική τετρακίνηση. Φτιάξτε ποπ-κόρν κι αράξτε!