Πόλεμος καυσίμων: Audi RS E-Tron GT vs RS6 Performance (vid)
Εναλλακτικός τίτλος: ενδοοικογενειακό μακελειό, με τον νέο (ηλεκτρικό E-Tron) να αμφισβητεί τα πρωτεία του παλιού (θερμικό RS6). Ή αλλιώς: εκεί που το παρελθόν της Audi συναντά το μέλλον. Όπως και να το πείτε, παραμένει μια κοντράδικη σύγκριση του νέου RS6 Performance με το RS E-Tron GT. Το τελευταίο παράγει ελάχιστα περισσότερη ιπποδύναμη – 646 για την ακρίβεια– αλλά οριακά λιγότερη ροπή, αποδίδοντας 830 Nm. Το ηλεκτρικό sedan είναι επίσης βαρύτερο, ζυγίζοντας 2.420 κιλά. Η Audi περιορίζει επίσης την τελική του ταχύτητα στα 250 χιλιόμετρα την ώρα. Ωστόσο, κατά τα επίσημα νούμερα που δηλώνει η γερμανική εταιρία, επιταχύνει κατά 0.3 δευτερόλεπτα ταχύτερα στα 100 (3.3″).
Το RS6 Performance αποδίδει 630 ίππους χάρη στον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 των 4.0 λίτρων κι έχει 850 Nm ροπής. Χρειάζεται 3.6 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 100, αλλά δε σταματά να επιταχύνει ως τα 290 χλμ/ώρα. Είναι επίσης ελαφρύτερο από το ηλεκτρικό αδερφάκι του, σταματώντας τη ζυγαριά στα 2.090 κιλά.
Αρκετά με τη θεωρία και τα νούμερα. Στην πράξη, το RS6 δυσκολεύτηκε να εκκινήσει σωστά στον πρώτο αγώνα, επιτρέποντας στο E-Tron GT να αποκτήσει ένα σημαντικό προβάδισμα. Το station ξεκίνησε πολύ καλύτερα στον δεύτερο αγώνα, αφήνοντας πίσω του το E-Tron. Ωστόσο, δεν ήταν ένα προβάδισμα που αρκούσε για να του δώσει τη νίκη. Στον αγώνα εν κινήσει από τα 60 μίλια ανά ώρα (96 χλμ/ώρα), τα πράγματα πάλι δεν πήγαν καλά για το RS6. Το E-Tron ήταν πιο γρήγορο παρά τη μικρότερη ροπή και το σημαντικά μεγαλύτερο βάρος. Ωστόσο, το τελευταίο ήταν πρόβλημα κατά την τελική δοκιμή πέδησης. Το βαρύτερο EV χρειάστηκε περισσότερη απόσταση για να ακινητοποιηθεί από τα 160 χλμ/ώρα. Η τοποθέτηση των βαριών μπαταριών χαμηλά στο αμάξωμα βελτιώνει το κέντρο βάρους και κουκούλωνει το πρόβλημα στο στρίψιμο, αλλά τα επιπλέον κιλάκια δεν κρύβονται στο φρενάρισμα.