Daihatsu DeTomaso Charade 926 Rallye: σπάνιο πυραυλάκι τσέπης
Μεγάλο όνομα για ένα “μικρό” αυτοκίνητο. Μικρό στο μάτι μόνο βέβαια αφού ήταν η προσπάθεια της ιαπωνικής εταιρίας να πάρει μέρος στο μεγάλο χορό που είχε στηθεί στο ΠΠΡ με την θρυλική κατηγορία “group B”.
Με τον προκάτοχό του (g10) να έχει σημειώσει επιτυχία σε αγώνες ως ένα τίμιο και αξιόπιστο entry level αγωνιστικό, η Daihatsu σε συνεργασία με την DeTomaso έβγαλε τα απαιτούμενα 200 οχήματα της G11 για την απόκτηση της ομολογκασιόν και πλέον το 1985 ήταν έτοιμη να το παρουσιάσει στο κοινό του Tokyo motor show.
Ο μικρός κινητήρας των 926 κ.εκ. βρισκόταν στο κέντρο και με τη βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή της IHI, απέδιδε 118 ίππους στην έκδοση δρόμου. Νούμερο εξαιρετικό που σε συνδυασμό με τα 800 κιλά, το τοποθετούσε στην κορυφή της B/9 (τη μικρότερη κατηγορία κυβισμού βάσει κανονισμών). Το βάρος της αγωνιστικής εκδοχής πλησίαζε τα 675 κιλά (κατώτερο όριο).
“Few people know that Daihatsu built a prototype for their own Group B entry, but sadly the ban thwarted their plans. The Daihatsu DeTomaso Charade 926R was powered by a mid-mounted 926cc inline-3 delivering 118hp. The car featured an RWD layout and weighed just about 800kg.”