Brabus 900: ναι, καλά το μαντέψατε, το 900 είναι για τους ίππους
Ξεκινάμε με τα σημαντικά: ο διτούρμπινος V8 της AMG έχει υπερκυβιστεί από τα 4.0 λίτρα στα 4.5 λίτρα, αντικαταστάθηκαν τα τούρμπο με μεγαλύτερα, άλλαξαν η εισαγωγή κι η εξαγωγή. Ως αποτέλεσμα, η Brabus 900 παράγει 900 ίππους και 1.250 Nm ροπής, η οποία όμως περιορίζεται στα 1.050 Nm. Ακόμα κι έτσι, η αύξηση είναι σχεδόν 300 ίππους και 200 Nm σε σχέση με την εργοστασιακή E 63 S.
Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης 4Matic+. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται πλέον σε 2.8″ κι η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 330 χλμ/ώρα για την προστασία των ελαστικών, ήτοι 0.5″ και 30 χλμ/ώρα ταχύτερα από την E63 S.
Οπτικά, ο αντίπαλος της BMW M5 ντύνεται σε total black, «ένας λύκος με ένδυμα προβάτου» όπως σημειώνει η Brabus. Εκτός από τα κομμάτια από ανθρακονήματα, η κύρια διαφορά αφορά στις ζάντες Monoblock Platinum Edition Z 21 ιντσών με ελαστικά ContiSportContact 6 (255/30 R21 εμπρός και 305/25 R21 πίσω). Η Brabus έχει επέμβει και στην αερανάρτηση, ώστε να χαμηλώνει κατά 20 χιλιοστά επιπλέον.
Η Brabus 900 διατίθεται τόσο ως αυτόνομο μοντέλο που μπορεί να αγοραστεί καινούριο, όσο κι ως πακέτο βελτίωσης που μπορεί να ενσωματωθεί στις Mercedes-AMG 63 S 4Matic+ που κυκλοφορούν ήδη . Ο Γερμανός βελτιωτής δεν αποκάλυψε την τιμή, αλλά υποψιαζόμαστε ότι θα είναι αρκετά τσιμπημπένη, αν κρίνουμε από την έκταση των μηχανικών τροποποιήσεων.