Teslarossa, αντικαθιστά τον 12κύλινδρο με ηλεκτροκινητήρα (vid)
Η Electric Classic Cars βρίσκεται στο Ηνωμένο Βασίλειο κι έχει μετατρέψει δεκάδες ιστορικά οχήματα σε ηλεκτροκίνητα. Στο πρώτο βίντεο, ο μηχανικός Richard αντιμετωπίζει ήδη πολλά από τα προβλήματα που είναι κοινότυπα στους περισσότερους ιδιοκτήτες κλασικών αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των νεκρών μπαταριών, ηλεκτρολογικά προβλήματα, δυσθεώρητο κόστος συντήρησης. Καθώς αυτά τα οχήματα γερνούν, τα ανταλλακτικά γίνονται πιο ακριβά και δυσεύρετα.
Λίγη Ιστορία
Ο 12κύλινδρος κινητήρας των 4.9 λίτρων της Testarossa απέδιδε 385 ίππους όταν έκανε το ντεμπούτο του το 1984. Εντυπωσιακό νούμερο για την εποχή, αλλά έχοντας να κινήσει ένα αμάξωμα που ζυγίζει πάνω από 1.700 κιλά, η αναλογία κιλών ανά ίππο δεν είναι τόσο μικρή. Καθώς ο κινητήρας αφαιρείται από το όχημα, η εξοικονόμηση βάρους είναι εμφανής. Ο κινητήρας από μόνος του ζυγίζει 420 κιλά και φυσικά θα αφαιρεθούν πολλά ακόμα εξαρτήματα, με το συνολικό άθροισμα να φτάνει στα 684 κιλά. Φυσικά, μένει να δούμε αν αυτό μεταφράζεται σε μείωση βάρους, αφού οι μπαταρίες δεν είναι ποτέ ελαφριές.
Ιεροσυλία ή ανακούφιση;
Είτε συμφωνείτε είτε όχι με την αντικατάσταση του βροντερού 12κύλινδρου από ένα αθόρυβο ηλεκτρικό μοτέρ, είναι δύσκολο να αμφισβητήσετε την εξοικονόμηση κόστους από την εξάλειψη ενός εξαιρετικά περίπλοκου κινητήρα και την αντικατάστασή του με τον λιγότερο περίπλοκο κινητήρα από όλους – τον ηλεκτρικό. Ούτε βέβαια τη χαοτική διαφορά που θα υπάρχει στο κόστος κίνησης. Ο Richard δεν ανακοινώνει ακριβώς ποια χωρητικότητα κινητήρα και μπαταρίας σκοπεύει να χρησιμοποιήσει, αλλά το λογικότερο είναι να προέρχονται από την Tesla.