Honda Civic e:HEV: πλέον πιο ροπάτο, πιο οικονομικό, πιο πράσινο

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης e:HEV του Civic διαφέρει από τα μικρότερα μοντέλα Jazz και HR-V κι είναι το ίδιο με του CR-V. Αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους μπροστά και μια ελαφρύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου 72 κυψελών με αυξημένη πυκνότητα τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα. Ο βενζινοκινητήρας ελέγχεται από μια νέα μονάδα ελέγχου ισχύος με αποτέλεσμα τη θερμική απόδοση 41%. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης εναλλάσσεται αυτόματα μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive, ενώ ο οδηγός έχει πρόσβαση στις ρυθμίσεις Eco, Normal, Sport και Individual.

Η συνδυασμένη ισχύς είναι 184 ίπποι και 315 Nm ροπής, που αποστέλλονται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός κιβωτίου σταθερής σχέσης Αυτό καθιστά το υβριδικό μοντέλο πιο ισχυρό και σημαντικά πιο ροπάτο από τον 1.5 λίτρων VTEC Turbo του προκατόχου του που απέδιδε 182 ίππους και 240 Nm, με τον ίδιο κινητήρα να είναι ακόμα διαθέσιμος για τα μοντέλα που πωλούνται στις ΗΠΑ. Ταυτόχρονα, οι στοχευμένες εκπομπές CO2 WLTP είναι μικρότερες από 110 γρ/χλμ, βοηθώντας τη Honda να συμμορφωθεί με τους αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών της ΕΕ.

 

Όπως θα θυμάστε από τη δοκιμή του CRV, είχαμε απολαύσει τις στιγμές ηλεκτρικής κίνησης κι απόλυτης ησυχίας. Είχαμε όμως εκφράσει παράπονα για τον έντονο θόρυβο που πλημμυρίζει την καμπίνα, την αναντιστοιχία μεταξύ του πόσο πατάς το γκάζι και πόσος θόρυβος παράγεται, αλλά και την υψηλή συγκριτικά κατανάλωση.

Ο χώρος της καμπίνας έχει αυξηθεί σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά χάρη στο μακρύτερο κατά 35 χιλιοστά μεταξόνιο. Το Civic e:HEV είναι εξοπλισμένο με τη σουίτα Honda Sensing ADAS και 11 αερόσακους.

Το Honda Civic e:HEV θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από το φθινόπωρο του 2022 κι οι τιμές θα ανακοινωθούν εν καιρώ.

Περισσότερα Άρθρα