Αυτό το Dodge Viper Off-Road είναι η 911 Dakar του φτωχού (vid)
Η μούρλα που μας έχει πιάσει τελευταία να ικανοποιήσουμε τα γούστα του μέσου Σαουδάραβα έχουν φέρει στην αυτοκίνηση μια νέα κατηγορία οχημάτων: τα off-road supercars. Ποιος λογικός άνθρωπος θα επέλεγε μια Lamborghini Huracan ή μια 911 για να επιτεθεί στις κροκάλες και τους αμμόλοφους; Κι όμως, από τη στιγμή που θα μοσχοπουλήσουν, οι εταιρίες εξέλιξαν εκτός δρόμου εκδόσεις για μοντέλα που δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να αποχωριστούν την άσφαλτο.
Και τι κάνει όποιος ορέγεται κάτι τέτοιο αλλά δεν έχει να διαθέσει τα 325+ χιλιάρικα που κοστίζει μια 911 Dakar; Μα φτιάχνει το δικό του off-road supercar! Πέρσι τον Δεκέμβριο είχαμε παρουσιάσει ένα Miata πρώτης γενιάς που αποφάσισε να ακολουθήσει εκτός δρόμου καριέρα. Τώρα είναι η σειρά ενός YouTuber που ονομάζεται Superfast Matt κι ο οποίος αποφάσισε να μετατρέψει ένα Dodge Viper σε όχημα παντός εδάφους. Έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που επιτυγχάνεται μέσω ενός custom συστήματος ανάρτησης. Το πίσω μέρος έχει μονοκόμματο άξονα, τον οποίο ο ιδιοκτήτης δήλωσε ότι αντέγραψε από το Jeep Wrangler. Το μπροστινό μέρος ήταν πιο περίπλοκο. Ο Matt το σχεδίασε χρησιμοποιώντας 3D μοντελοποίηση και μετά συγκόλλησε μόνος του τα κομμάτια. Αντέγραψε την μπροστινή ανάρτηση από το Ford Bronco και το Toyota 4Runner κι η τοποθέτησή της στο σπορ μοντέλο ήταν τόσο δύσκολη όσο ακούγεται.
Τα περισσότερα από τα προβλήματα προέκυψαν από την τοποθέτηση των μπροστινών αμορτισέρ της Fox και τις επιπλοκές με τα εξαρτήματα που τρίβονταν μεταξύ τους. Τα εμπόδια επιλύθηκαν ένα προς ένα με τη βοήθεια ενός dremel, αλλά στο πίσω τμήμα έπρεπε να αντιμετωπίσει τη μειωμένη άρθρωση, κάτι που απαιτούσε μια άλλη ενδιαφέρουσα μηχανική λύση. Το Viper δε λειτουργεί ακόμα σωστά κι ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει αφαιρεθεί για να μην καταστραφεί. Έχοντας τόσα προβλήματα να επιλύσει, ο ιδιοκτήτης δεν ασχολήθηκε με τον κινητήρα και πολύ καλά έκανε, κατά τη γνώμη μας. Καθώς βασίζεται στο SR II δεύτερης γενιάς, ο V10 αποδίδει 421 ίππους και θα προσθέτει ένα εύηχο soundtrack στην ιδιαίτερη κατασκευή.
Παραλαμβάνει ολοκαίνουρια Sterrato και κατευθείαν τη σπάει στα κατσάβραχα
Όντας μοντέλο του 1999, ωστόσο, ήταν ένα από τα τελευταία Viper που δεν είχαν ABS και traction control. Έτσι, ενώ η 911 Dakar κι η Lamborghini Huracan Sterrato φέρουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, το συγκεκριμένο off-road supercar θα προσφέρει μια πολύ πιο πρωτόγονη κι ανόθευτη εμπειρία. Αρκεί να καταφέρει να ολοκληρωθεί.