Mazda MX-5: η Lamborghini Sterrato κι η 911 Dakar του φτωχού

Είσαι από αυτούς που ορέγεσαι τη νέα κατηγορία των χωμάτινων supercars αλλά δεν έχεις τα χρήματα για να τα αποκτήσεις; Κανένα πρόβλημα, η λύση είναι απλή και βασίζεται στο πιο καλοπουλημένο roadster όλων των εποχών. Με βάση λοιπόν την πρώτη γενιά του διάσημου ιαπωνικού διθέσιου (μέχρι κι εμείς είχαμε μια τέτοια), θα χτίσεις τη Sterrato του φτωχού. Πρώτο βήμα να αποκτήσει εκτός δρόμου ικανότητες. Ένα κιτ ανύψωσης της Paco Motorsports και ρυθμιζόμενα coilovers της Tokico αναλαμβάνουν το σήκωμα, με τις ζάντες Bassett 14 ιντσών να ντύνονται με ελαστικά Forceum 27×8.5 ιντσών για την απαιτούμενη πρόσφυση. Βλέπετε, σε αντίθεση με την τετρακίνηση που επιλέγουν οι ανταγωνιστές από Ιταλία και Γερμανία, το Miata παραμένει πισωκίνητο, οπότε πρέπει να καταφύγει σε πιο σκληροπυρηνικές επιλογές ελαστικών για να απομυζήσει όλη τη διαθέσιμη πρόσφυση.

Επιπλέον φώτα στην οροφή για την 911 Dakar; Θα βάλουμε κι εμείς και μάλιστα πολύ μεγαλύτερα. Επιπλέον φώτα στον μπροστινό προφυλακτήρα η Sterrato; Μια τεράστια μπάρα εμείς για να μην κινδυνεύουμε να έρθουμε καπάκι σε ζόρικη κατηφόρα. Χωρίς μπροστινό προφυλακτήρα, αυτό το Miata παρακαλάει να το πας στα κατσάβραχα. Αν έχει τη δύναμη για να τα βγάλει πέρα; Χμ, μάλλον ναι. Ο εργοστασιακός κινητήρας των 1.6 λίτρων έχει αντικατασταθεί από έναν αμερικάνικο small block V8 της Ford. Από 4.9 λίτρα αποδίδει 290 ίππους και 393 Nm ροπής, απόδοση κι ήχο που κανένα Miata που έφτιαξε η Mazda δεν μπορεί να ανταγωνιστεί. Αν σας άνοιξε η όρεξη, να σας ενημερώσουμε ότι πριν δύο μέρες πουλήθηκε στο Bring a Trailer για 14.000 $ (13.300 €). Αρκετά χρήματα για ένα ΜΧ-5 30 ετών, αλλά μάλλον λίγα για τη δουλειά που έχει πέσει πάνω του.

Περισσότερα Άρθρα