Αγγελία που χαζεύουμε αυτή την εβδομάδα #63
Ποτέ δε χωνέψατε το τετρακίνητο RS4 της Audi; Πάντα προτιμούσατε την Ε46 Μ3 για την υπερστροφική της συμπεριφορά, αλλά στενοχωριόσαστε για την έλλειψη πραγματικά πρακτικού αμαξώματος; Η ίδια η BMW κάποτε εξέτασε το ενδεχόμενο να κατασκευάσει μια station E46 M3 αλλά απέρριψε την ιδέα. Ευτυχώς όμως υπάρχουν κι οι μερακλήδες ιδιώτες, σαν αυτόν εδώ που έκανε αυτό που λιγοψύχησε να κάνει η γερμανική εταιρία.
Πέντε θεόμουρλες Μ3 που η BMW δεν τόλμησε να βγάλει στην παραγωγή!
Το μοντέλο ξεκίνησε τη ζωή του ως 320i Touring του 2000, το οποίο ανακατασκευάστηκε πλήρως χρησιμοποιώντας εξαρτήματα από μια M3 E46 Coupe του 2002. Ως εκ τούτου, το εξωτερικό επωφελείται από το γνήσιο bodykit M, ενώ υπάρχουν και κάποια aftermarket κομμάτια όπως το μπροστινό σπόιλερ κι ο πίσω διαχύτης. Και βέβαια, οι μαύρες ζάντες 19 ιντσών της Japan Racing JR21.
Τα καλά νέα όμως βρίσκονται κάτω από το καπό. Αφού τοποθετήθηκε ο ατμοσφαιρικός straight-six των 3.2 λίτρων της M3 των 343 ίππων, τοποθετήθηκε κομπρέσορας με αποτέλεσμα η απόδοση να σκαρφαλώσει στους 575 ίππους. Ένα σετ coilovers της Supersport έχουν μειώσει την απόσταση από το έδαφος και τα ελαστικά φαίνονται να ξεχειλίζουν στους θόλους. Η πέδηση έχει επίσης αναβαθμιστεί χάρη σε ένα κιτ φρένων της K-sport με δίσκους διαστάσεων 380 χιλιοστά μπροστά και 356 πίσω.
Σύμφωνα με την καταχώριση στο Suchen Mobile, η βελτιωμένη M3 έχει διανύσει 169.000 χιλιόμετρα, αλλά δεν ξεκαθαρίζει αν αυτά αφορούν την καρότσα ή το μοτέρ. Αναφέρεται μόνο ότι ο κινητήρας είχε 112.000 χιλιόμετρα στην Ε46 Coupe, όταν έγινε η μεταμόσχευση το 2014. Η ζητούμενη τιμή των 56.000 € είναι μπόλικη για μια μετατροπή Μ3 20+ ετών, παρά τη μοναδικότητα της κατασκευής και την έκταση των μηχανικών αναβαθμίσεων. Υπολογίστε ότι η καινούρια BMW G81 M3 Touring κοστίζει 136.100 €. Μήπως να βάλετε και μερικές δόσεις και να πάτε σε αυτήν;