Cayman GT4 RS: μία από τις καλύτερες Porsche όλων των εποχών

Όταν ο γνωστός Βρετανός δοκιμαστής Henry Catchpole λέει ότι η GT4 RS είναι “Fun with a capital (κεφαλαίο) F”, καταλαβαίνετε ότι είναι κάτι το εξαιρετικό. Και πώς να μην είναι, αφού εξαρχής η Porsche είχε θέσει ως στόχο να είναι κάτι το εξαιρετικό, αφού αποτελεί το κύκνειο άσμα των θερμικών Cayman. Θυμίζουμε ότι η επόμενη γενιά Boxster/Cayman θα είναι πλήρως ηλεκτρική.

Ο οικοδεσπότης του Carfection δεν μπόρεσε να αντισταθεί στον πειρασμό να γλιστρήσει το καλοστημένο πλαίσιο σε πολλές από τις φουρκέτες του ισπανικού δρόμου που έγινε η δοκιμή. Τονίζει επίσης τον απίστευτο ήχο του αυτοκινήτου που ενισχύεται από τη γιγάντια εισαγωγή αέρα κοντά στο κεφάλι του οδηγού. Βοηθά επίσης το γεγονός ότι το αυτοκίνητο διαθέτει την πιο κοντή σχέση μετάδοσης κίνησης από μια Cayman.

Φυσικά, δεν είναι όλα τέλεια. Πρώτον, τα πίσω φτερά βλάπτουν την ορατότητα, ενώ οι τροχοί και τα φρένα είναι αρκετά ακριβά για τη μικρή εξοικονόμηση βάρους που προσφέρουν. Τα κουπιά αλλαγής ταχυτήτων είναι επίσης λίγο μικρά. Παρόλα αυτά, απολαμβάνει την εμπειρία χρήσης τους για να αλλάζει σχέσεις.

Ωστόσο, η GT4 RS αποδεικνύεται ότι άξιζε τη μακρά αναμονή. Σε αντίθεση με άλλα μοντέλα RS που κατασκευάζονται από την Porsche, αυτή η Cayman δεν υπερτονίζει την οδήγηση στην πίστα εις βάρος της απόδοσης στον δρόμο κι αυτή είναι μια ισορροπία που πολύ λίγα μοντέλα μπορούν να πετύχουν.

«Ταξιδεύει αντάξια των καλύτερων μοντέλων μεγάλου τουρισμού (GT), οπότε έχει κάθε λόγο να θεωρείται ένα από τα καλύτερα σπορ αυτοκίνητα όλων των εποχών», λέει. Η εκτέλεση είναι τόσο καλή που πιστεύει ότι αξίζει μια θέση στο Μουσείο της Πόρσε στη Στουτγάρδη .

Περισσότερα Άρθρα