CEO Aston Martin: το Safety Car της F1 απέδωσε 80 εκατομμύρια

Η Aston Martin αποκάλυψε μια νέα έκδοση της DBX707 εμπνευσμένη από το μοντέλο που λειτουργεί ως ιατρικό όχημα στα Grand Prix της Formula 1 σε όλο τον κόσμο. Αλλά η βρετανική γκάμα δεν έχει ευεργετηθεί μόνο αναφορικά με το SUV μοντέλο από την εμπλοκή της εταιρίας στο grid. Απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με τη σημασία της συμμετοχής της Aston Martin στην F1, ο Διευθύνων Σύμβουλος Lawrence Stroll δήλωσε ότι η F1 Edition του σπορ μοντέλου Vantage ήταν μεγάλη επιτυχία. Υποστήριξε ότι τα safety cars έχουν αποφέρει μεταξύ 300 και 400 πωλήσεων, αναφέρει δημοσίευμα στο Business Insider.

Αγωνιστική BMW M4 GT4 καβαλάει μια Aston Martin Vantage αλλά συνεχίζει

«Υπάρχει μια έκφραση, δεν την πίστευα, αλλά στην πραγματικότητα τη βιώνουμε στην πράξη: αγώνας την Κυριακή, πώληση τη Δευτέρα», είπε ο Stroll αναφερόμενος στο γνωμικό που πρώτος διατύπωσε ο Γέρος (Enzo Ferrari). Πρόσθεσε ότι 300 έως 400 πωλήσεις μπορεί να ακούγονται «σαν μικρός αριθμός, αλλά για μια εταιρία του μεγέθους μας είναι σημαντικές».

Εμπνευσμένο από το αυτοκίνητο ασφαλείας που βρίσκεται μπροστά στο grid της Formula 1 όταν ο ρυθμός των μονοθεσίων πρέπει να περιοριστεί μετά από μια σύγκρουση, η Vantage F1 Edition περιγράφηκε ως το «γρηγορότερο και πιο εστιασμένο» μοντέλο της γκάμας όταν παρουσιάστηκε το 2021.

Τροποποιημένη με επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα που προσθέτουν 200 κιλά κάθετης δύναμης, το πλαίσιο της είναι επίσης ενισχυμένο και τα αμορτισέρ και τα ελατήρια της αναβαθμισμένα. Ο κινητήρας της είναι επίσης ρυθμισμένος ώστε να αποδίδει 535 ίππους ή 25 ίππους περισσότερους από το βασικό μοντέλο.

Αυτές οι βελτιώσεις μπορεί επίσης να είναι μέρος του πακέτου που προσέλκυσε ορισμένους πελάτες, πέρα από τη σύνδεση του μοντέλου με την F1. Ό,τι κι αν τράβηξε συγκεκριμένα την προσοχή των αγοραστών, ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περίπου 200.000 δολάρια για να την αποκτήσουν. Εάν τα στοιχεία του Stroll είναι σωστά, οι συνολικές εισπράξεις θα ανέρχονται σε 60-80 εκατομμύρια δολάρια. Προφανώς ένα ποσοστό αυτών είναι κέρδος για την εταιρία.

Αυτό είναι λιγότερο από ό,τι ξοδεύουν οι ομάδες της F1 σε μια σεζόν (οι προϋπολογισμοί για τις ομάδες του αθλήματος περιορίζονται στα 135 εκατομμύρια δολάρια), αλλά είναι πιθανότατα μια πολύ καλή απόδοση επένδυσης για τα αυτοκίνητα ασφαλείας. Και βέβαια, θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε τα αντίστοιχα χρήματα που θα αποφέρει κι η χρήση της DBX ως ιατρικό όχημα.

Περισσότερα Άρθρα