Το Civic Type R του 2023 κάνει νέο ρεκόρ γύρου στη Suzuka (vid)

Ένα ολοκαίνουριο Honda Civic Type R είναι από μόνο του είδηση, πόσο μάλλον όταν είναι τόσο γρήγορο όσο τούτο δω, που κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ γύρου στα μοντέλα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς στην πίστα της Suzuka στην Ιαπωνία. Η Honda μόλις δημοσίευσε μερικά σύντομα βίντεο που δείχνουν το νέο μοντέλο να έχει γυρολόγιο στα 2′:23″:120.

Γνωρίζουμε εδώ και αρκετό καιρό ότι το νέο Type R πραγματοποιεί εκτενείς δοκιμές εξέλιξης στη Suzuka, αλλά τώρα επιβεβαιώνεται ότι μπορεί να γυρίσει την πίστα σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα από το Type R του 2021, το οποίο είχε ρεκόρ γύρου στα 2′:23″:993. Έτσι τώρα, τόσο η πρώτη όσο κι η δεύτερη θέση στη Suzuka, κατέχονται από το Civic Type R.

Μπορεί το ένα δευτερόλεπτο να μην ακούγεται μεγάλη διαφορά, αλλά αν δούμε τη γενική εικόνα, θα εντυπωσιαστούμε από το πόσο γρήγορο είναι πλέον ένα πρακτικό προσθιοκίνητο μοντέλο, αφού είναι ταχύτερο από πολλά παλαιότερα διάσημα supercars, σύμφωνα με τους πιο γρήγορους γύρους που καταγράφηκαν στο fastlaps.com. Αν και δεν γνωρίζουμε την τιμολόγηση του νέου Type R, είναι βέβαιο ότι θα είναι πολύ λιγότερο ακριβό και σίγουρα πολύ πιο πρακτικό από μια Lamborghini Diablo!

Η παρακολούθηση του ίδιου του γύρου μάς δίνει μια μικρή γεύση για το πού διαπρέπει το Civic Type R. Το σύστημα διεύθυνσης φαίνεται να μη μεταφέρει ανεπιθύμητες αντιδράσεις στα χέρια του οδηγού, υποθέτουμε λοιπόν ότι η ελκτική πρόσφυση των μπροστινών τροχών είναι άψογη. 
Από την άλλη, η καμπή Degner φαίνεται πραγματικά να αποσυντονίζει το ζύγισμα του Type R κι ο οδηγός πρέπει να αφήσει το γκάζι για να κρατηθεί εντός αγωνιστικής γραμμής. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι αυτό είναι ένα μοντέλο δοκιμών (αν και σε τελικό στάδιο), επομένως το Type R παραγωγής θα μπορούσε να έχει λίγο διαφορετικές ρυθμίσεις. Ανεξάρτητα από αυτό, αναμένουμε ότι το νέο Type R θα εξακολουθεί να είναι ένα ταχύτατο προσθιοκίνητο hot hatch για τους φανατικούς της οδήγησης.
Περισσότερα Άρθρα