GR Corolla Morizo vs Civic Type-R: ιαπωνικός εμφύλιος στα 300+
Ένα νέο βίντεο του Throttle House φέρνει τους δύο Ιάπωνες σαμουράι αντιμέτωπους σε έναν αγώνα dragster, πρώτα εκκινώντας από στάση και μετά εν κινήσει, δοκιμάζοντας τις ρεπρίζ. Η Toyota χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα 1.6 λίτρων, που αποδίδει 304 ίππους και 400 Nm ροπής. Το Civic Type-R διαθέτει έναν μεγαλύτερο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2.0 λίτρων, με ανώτερα χαρακτηριστικά απόδοσης, συνολικά 320 ίππους και 442 Nm ροπής. Με ίδιο ακριβώς βάρος (τα χωρίζει ένα μόλις κιλό), όλο το παιχνίδι θα παιχτεί στο αν η επιπλέον πρόσφυση που προσφέρει η τετρακίνηση στην Corolla θα υπερνικήσει τις λιγότερες τριβές και την ανώτερη ισχύ-ροπή του Civic.
Τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα για το Type-R, αφού αυτή είναι η έκδοση Morizo Edition, η οποία αποδίδει περισσότερη ροπή από την τυπική GR (400 αντί για 370 Nm), έχει κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης (κορωνοπήνιο) και ζυγίζει 45 κιλά λιγότερο από την Circuit Edition. Στην κόντρα, η Toyota εκτοξεύτηκε από τη γραμμή ενώ το Honda πάλευε να βρει πρόσφυση. Ωστόσο, η επιπλέον ισχύς και ροπή του Civic, σε συνδυασμό με τις μικρότερες απώλειες λόγω μπροστινής κίνησης αποδείχθηκαν σωτήριες στην κόντρα εν κινήσει.