H Delta 4×4 μετατρέπει το VW Golf R σε ένα εκτός δρόμου αγρίμι
Το πρώτο SUV της γερμανικής εταιρίας στη νεότερη εποχή δεν κυκλοφόρησε έως ότου η Volkswagen παρουσίασε το Touareg το 2003. Τα πρώτα όμως οχήματα εκτός δρόμου κυκλοφόρησαν μιάμιση δεκαετία πριν από αυτό, με το αυθεντικό Golf Country του 1989. Κατασκευάστηκε από την Steyr-Daimler-Puch στην Αυστρία, αν κι ήταν επίσημο προϊόν της VW.
Η δημιουργία της Delta 4×4 επωφελείται από το σύστημα τετρακίνησης 4Motion και τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα TSI 2.0 λίτρων που αποδίδει έως και 333 ίππους, ανάλογα με την έκδοση. Η πιο αξιοσημείωτη αναβάθμιση είναι το κιτ ανύψωσης 80 χιλιοστών, με αποτέλεσμα μια απόσταση από το έδαφος που θα ντρόπιαζε την πλειοψηφία των SUV. Η ανυψωμένη ανάρτηση σίγουρα θα ζημιώνει έντοντα την οδική συμπεριφορά του Golf R, αλλά όπως συμβαίνει και με τη Huracan Sterrato και την 911 Dakar, πρόκειται για έναν συμβιβασμό που κάνει ευχαρίστως ο κάτοχος για να μπορεί να οδηγεί σε οποιοδήποτε είδος εδάφους.
Οι ζάντες Hanma 18 ιντσών είναι επενδυμένες με ελαστικά παντός εδάφους, ενώ τα πρόσθετα φτερά ταιριάζουν όμορφα με τα αυξημένα μετατρόχια και στους δύο άξονες. Η Delta 4×4 πρόσθεσε επίσης πέντε PIAA LED προβολάκια στο καπό και μια μεταλλική σχάρα οροφής που μπορεί να χωρέσει όλα τα είδη εργαλείων, έναν εφεδρικό τροχό πλήρους μεγέθους και δύο επιπλέον δεξαμενές καυσίμου για να μη φοβάστε μήπως σας τελειώσει η βενζίνη σε καμιά βουνοκορφή. Το υπόλοιπο αμάξωμα, συμπεριλαμβανομένου του επιθετικού bodykit, έχει μεταφερθεί από το Golf R χωρίς καμία αλλαγή.
Το επανασχεδιασμένο Golf Country υπάρχει μόνο στον ψηφιακό κόσμο αυτή τη στιγμή, αλλά η Delta 4×4 είπε ότι θα μπορούσε να παράγει περιορισμένο αριθμό 25 μονάδων εάν υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον. Μια τέτοια μετατροπή θα κοστίσει στους κατόχους Golf R περίπου 35 χιλιάδες € και θα απαιτεί 6-9 μήνες εργασίας, αναφέρει το Carscoops. Τι στο καλό θα κάνουν 6-9 μήνες;