Diesel Skyline GT-R κοντράρει Rimac Nevera στο τετρακοσάρι (vid)
Το Nissan Skyline μπορεί να έχει γίνει διάσημο για τον εξακύλινδρο RB26 και τις δυσθεώρητες ιπποδυνάμεις που μπορεί να αποδώσει, αλλά ο David Anton από την Αυστραλία φόρεσε στο αγαπημένο του R32 Skyline GT-R έναν RD28 πετρελαίου με κυλινδροκεφαλή από RB26, για να φτιάξει το ισχυρότερο πετρελαιοκίνητο Skyline GT-R του κόσμου. Ο RD28 δεν είναι ξένος προς τα Skyline, αφού στην Ιαπωνία έτσι ονομάζεται ολόκληρη γκάμα μοντέλων, όπου περιλαμβάνονται και sedan με οικογενειακό προσανατολισμό. Στην υψηλότερη πίεση, μπορεί να αποδώσει 1.500 ίππους και το απολαμβάνουμε στο νέο βίντεο του Larry Chen (τον θυμάστε από το βίντεο για τη Σιγκαπούρη).
Ο Chen αναφέρει ότι το αυτοκίνητο επιτάχυνε αδιανόητα γρήγορα, ακόμα και στη χαμηλή ρύθμιση. Ένα αγωνιστικό κιβώτιο τριών ταχυτήτων στέλνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, αλλά για να τιθασευθεί τόση δύναμη, το Nissan φοράει full slick ελαστικά σε ζάντες 15 ιντσών με τα μαμά φρένα του R32. Ομορφιές…
Στο drag strip, το R32 Skyline GT-R πετρέλαιο διέσχισε το 400άρι σε 8.5 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου 257.5 χιλιόμετρα την ώρα, οπότε καταλαβαίνετε ότι είναι πιο γρήγορο από το Tesla Model S, το Dodge Challenger Demon 170 των 1.025 ίππων, τη Bugatti Chiron Super Sport κι ελάχιστα πίσω από το Rimac Nevera που έχει καλύτερη επίδοση στα 8.25″.
Με βάση τα παραπάνω νούμερα, δεν αμφιβάλλουμε καθόλου για την αλήθεια των λόγων του Chen, ο οποίος δήλωσε ότι το R32 GT-R του Anton ήταν το πιο βάναυσο σε επιτάχυνση αυτοκίνητο στο οποίο έχει μπει. Αποδεικνύει μάλιστα ότι η Αυστραλία φιλοξενεί μερικά από τα δυνατότερα Skyline GT-R στον κόσμο.