Ετοιμάζεται η πριζάτη έκδοση της Lamborghini Urus των 820 ίππων

Η Lamborghini συνεχίζει την εξέλιξη της plug-in hybrid έκδοσης της Urus και πριν διαμαρτυρηθούν οι πιο σκληροπυρηνικοί φίλοι της φίρμας, να θυμίσουμε ότι το ιταλικό SUV αντιπροσωπεύει πάνω από το ήμισυ των παγκόσμιων πωλήσεων (58% για την ακρίβεια). Ο εξηλεκτρισμός ενός τέτοιου μοντέλου είναι αναγκαίο κακό στους καιρούς που διανύουμε κι οι κατάσκοποι φωτογράφοι του Motor1 συνέλαβαν το πρωτότυπο δοκιμών να βρίσκεται σταθμευμένο δίπλα σε μια Porsche 911. Αναμένεται έντονη σύνδεση των δύο εταιριών, αφού φημολογείται πως η Urus PHEV θα χρησιμοποιεί μια έκδοση του κινητήρα LK5 της Porsche, όπως αποκαλεί η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που χρησιμοποιείται στην Panamera Turbo S E-Hybrid. Πρόκειται για έναν twin-turbo V8 4.0 λίτρων που αποδίδει 700 ίππους, αλλά πιστεύεται ότι στη Lambo θα έχει βελτιωθεί ώστε να φτάσει τους 820. Χωρίς να έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημα, είναι βέβαιο ότι η υβριδική Urus θα είναι σημαντικά πιο ισχυρή από τη μη υβριδική Urus των 650 ίππων.

Τίποτα εξωτερικά δεν υπονοεί την αύξηση της ιπποδύναμης κατά σχεδόν 200 ίππους. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες αλλαγές στην μπροστινή όψη που παραμένουν κρυμμένες κάτω από το καμουφλάζ, συμπεριλαμβανομένου ενός διαφορετικού μπροστινού προφυλακτήρα με τροποποιημένες εισαγωγές αέρα, ενώ αλλαγές υπάρχουν και στον πίσω. Νέα σχέδια ζαντών και πιθανώς νέες επιλογές χρωμάτων θα μπορούσαν επίσης να προστεθούν στις επιλογές για να διαφοροποιήσουν το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας, αλλά αυτό δεν είνα κάτι που μπορούμε να δούμε στις κατασκοπευτικές λήψεις.

Η plug-in υβριδική Urus αναμένεται να τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας του SUV μοντέλου, πάνω κι από την έκδοση Performante. Θα είναι επίσης και σημαντικά βαρύτερη, αν σκεφτείτε ότι η απλή Urus S αγγίζει τους 2.2 τόνους. Η PHEV θα μπορούσε να ξεπεράσει τους 2.5. Αναμένουμε τη νέα έκδοση της Urus στις εκθέσεις αργότερα μες στη χρονιά. Αποτελεί μέρος των πλάνων της Lamborghini να εξηλεκτρίσει ολόκληρη την γκάμα της μέχρι το 2024, τμήμα των οποίων αποτελεί κι παρουσίαση της αντικαταστάτριας της Aventador με έναν εξηλεκτρισμένο V12 κινητήρα.

Περισσότερα Άρθρα