Fiat Multipla 1.294 ίππων παίρνει εκδίκηση για την εμφάνισή του

Το Fiat Multipla θεωρείται ευρέως ως ένα από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που δημιουργήθηκαν ποτέ. Πώς θα μπορούσατε λοιπόν να το ανυψώσετε στα μάτια των φανατικών της οδήγησης; Μα να το μετατρέψετε σε πιστάδικο όπλο! Ξεκίνησε ως καμπάνια Kickstarter πριν από τέσσερα χρόνια και μετά από μια υπερβολικά επιτυχημένη καμπάνια crowdfunding και τρία χρόνια δουλειάς, σας είχαμε κάνει μια πρώτη παρουσίαση πέρσι τον Σεπτέμβρη. Ο τότε στόχος ήταν οι 1.000 ίπποι, αφού θα φορούσε V8 κινητήρα από Chevrolet Corvette C6 Z06. Εν τέλει φόρεσε από τη γενιά C7 και με διάφορες βελτιώσεις έφτασε τους 1.294 ίππους! Είναι ωραίο να ξεπερνάς τις αρχικές σου προσδοκίες… Τώρα, επιτέλους μπορούμε να δούμε το κτηνώδες Multipla να γράφει μερικούς γρήγορους γύρους στην πίστα.

Το πρώτο πράγμα που αιχμαλωτίζει τη ματιά είναι το φαρδύ bodykit, το οποίο είναι πλέον βαμμένο σε κόκκινο, λευκό και μαύρο χρώμα σε σύγκριση με το παλιό μπλε και κίτρινο σχέδιο από το φθινόπωρο του 2022. Ασφαλώς και παραμένουν τα ογκώδη αεροδυναμικά βοηθήματα, είναι με διαφορά το πιο άγριο (κι αεροδυναμικό) Multipla του πλανήτη.

Ακόμη και σε εργοστασιακή μορφή, οι 660 ίπποι του V8 των 6.2 λίτρων θα ξεπερνούσαν κατά 6+ φορές τους 103 ίππους του ατμοσφαιρικού 1.6 που προίκισε η Fiat στο εξαθέσιο πολυμορφικό της. Με όλες τις τροποποιήσεις του όμως, ο νέος κινητήρας αποδίδει την τραγελαφική ισχύ των 1.294 ίππων ή πάνω από 12 φορές την ισχύ που είχε το Multipla. Συνδυάζεται με το εργοστασιακό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της Corvette, το οποίο στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς με τα εξαιρετικά φαρδιά ελαστικά της Michelin. 

Στο εσωτερικό θα πρέπει να ξεχάσουμε τη χωροταξία της εργοστασιακής έκδοσης. Μπροστά κάθονταν τρεις και πίσω άλλοι τόσοι, αλλά εδώ έχουμε μόνο τρεις πόρτες και δύο καθίσματα. Ο υπόλοιπος χώρος καταλαμβάνεται από ένα πλήρες roll cage, το οποίο αναβαθμίζει την προστασία των επιβατών και την ακαμψία του πλαισίου, ώστε να αποδώσουν τα αναμενόμενα η coilover ανάρτηση και τα ενισχυμένα φρένα. Οι Γάλλοι  YouTubers πήγαν στην πίστα του Magny-Cours για να το πιέσουν και να ελέγξουν σε τι φάση βρίσκεται το project τους κι όπως θα δείτε, έχουν κάθε λόγο να είναι ευχαριστημένοι.

Περισσότερα Άρθρα