Ισπανία: 23 άτομα στριμώχνονται μέσα σε ένα Suzuki Vitara (vid)
Ο ελληνικός πληθυσμός λατρεύει το Suzuki Vitara, ένα μοντέλο που έχει φτιάξει το βιογραφικό του πάνω στις κροκάλες των βουνών της πατρίδας μας. Η τελευταία του γενιά παρουσιάστηκε το 2015 και το αγοραστικό ενδιαφέρον έχει αρχίσει να φθίνει παγκοσμίως, καθώς οι πωλήσεις του στην Ευρώπη έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια με μόλις 40.000 μονάδες να παραδόθηκαν στους πελάτες το 2022 σε σύγκριση με περισσότερες από 80.000 το 2019. Σε ένα δείγμα επιθετικού μάρκετινγκ, η τελευταία καμπάνια της Suzuki στην Ισπανία θέλησε να αναδείξει την ευρυχωρία του ιαπωνικού μοντέλου, έναν τομέα πάντως που δε συμπεριλαμβάνεται στα ισχυρά χαρτιά του Vitara.
Η Suzuki Iberica ζήτησε από 23 άτομα να μπουν μέσα στην καμπίνα του. Μπορεί να μην πλησίασε το παγκόσμιο ρεκόρ των 57 ατόμων μέσα σε ένα αυθεντικό Volkswagen Beetle, αλλά εξακολουθεί να είναι εντυπωσιακό νούμερο, λαμβάνοντας υπόψη ότι το Vitara έχει σχετικά μικρό μήκος και μεταξόνιο (4.175 και 2.500 χιλιοστά αντίστοιχα). Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε για τον εορτασμό των 20 χρόνων της Suzuki Iberica, οπότε τα πίσω καθίσματα του Vitara διπλώθηκαν για να απελευθερωθεί περισσότερος χώρος κι άτομα από όλα τα πιθανά ανοίγματα άρχισαν να στοιβάζονται μέσα του.
Έξι άτομα κάθησαν μπροστά κι άλλα 17 πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, με τον επίσημο χώρο αποσκεών (με πεσμένα τα πίσω καθίσματα) να δηλώνεται στα 1.119 λίτρα. Η Suzuki λέει ότι κι οι 23 συμμετέχοντες είναι νέοι μεσαίου μεγέθους, που ολοκλήρωσαν την πρόκληση με «μια διασκεδαστική χορογραφία, πολλή ελαστικότητα κι ενθουσιασμό». Βέβαια, στα πλάνα του βίντεο ξεχωρίζουμε κι ένα μικρό κορίτσι, αλλά ακόμα κι αν είναι ο ακριβής αριθμός είναι 22+1 ενήλικες – παιδιά, πάλι πρόκειται για ιδιαίτερο επίτευγμα.
Η τρέχουσα τέταρτη γενιά Vitara κυκλοφόρησε πριν οκτώ χρόνια, ανανεώθηκε το 2018, κι αποτελεί ένα από τα παλαιότερα μοντέλα στην κατηγορία B-SUV της Ευρώπης. Από τον Μάρτιο του 2020, το μοντέλο είναι διαθέσιμο στη Γηραιά Ήπειρο μόνο με κινητήρες βενζίνης. Είτε τον υπερτροφοδοτούμενο των 1.4 λίτρων που υποστηρίζεται από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt με απόδοση 129 ίππους και 235 Nm ροπής (διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή τής τετρακίνητης έκδοσης), είτε με το full hybrid σύστημα των 1.5 λίτρων με 116 ίππους (αναμείνατε αναλυτική δοκιμή του τετρακίνητου Strong Hybrid στα τέλη Ιουλίου).