Σε τι κατάσταση είναι ένα Tesla Model X μετά από 200.000 μίλια;
Ένα μεγάλο ερώτημα στο μυαλό όλων όσοι είναι σκεπτικοί προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πώς θα αντέξουν αυτά τα αυτοκίνητα με την πάροδο του χρόνου. Και καθώς τα πρώτα Tesla (αλλά κι άλλα EV) έχουν συμπληρώσει πλέον κάμποσα χρόνια στην αγορά, μπορούμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα. Πριν τρεις μήνες, είχαμε παρουσιάσει ένα Model 3 που είχε ξεπεράσει τα 200.000 μίλια (320.000 χλμ.) κι είχε πτώση χωρητικότητας της μπαταρίας κατά 13.7%, χωρίς άλλες βλάβες εκτός από δύο ραγισμένες ζάντες κι ένα βουβάλι που τον χτύπησε στο πίσω μέρος.
Τώρα, ένα νέο βίντεο από το κανάλι Out of Spec Reviews αναφέρεται σε ένα Tesla Model X 100D του 2017 με πάνω από 200.000 μίλια (320.000 χλμ.), ένα αρκετά πολυταξιδεμένο όχημα. Επιπλέον, ο ιδιοκτήτης του οχήματος είπε ότι το 65 με 80% των φορτίσεών του ήταν σε Superchargers της Tesla κι άλλους σταθμούς ταχυφόρτισης, κάτι που ζορίζει την μπαταρία περισσότερο από την αργή οικιακή φόρτιση. Το αποτέλεσμα όλων αυτών; Μόνο 9.8% μείωση της χωρητικότητας της μπαταρίας! Όταν ήταν καινούρια, η μπαταρία του αυτοκινήτου είχε 93.7 ωφέλιμες kWh και τώρα, μετά από 5 χρόνια, χιλιόμετρα με το τσουβάλι κι αρκετή ταχυφόρτιση, η μπαταρία εξακολουθεί να διατηρεί περίπου 85.4 kWh.
Αναμφίβολα πρόκειται για εξαιρετικό αποτέλεσμα. Αν και Σλοβάκος, ο ιδιοκτήτης δήλωσε ότι λίγο πριν από το γύρισμα, είχε την ευκαιρία να τεντώσει λίγο το αγαπημένο του όχημα σε γερμανική autobahn χωρίς όριο ταχύτητας και δεν είχε κανένα πρόβλημα να φτάσει στην τελική του ταχύτητα. Εκτός από την μπαταρία και το σύστημα μετάδοσης κίνησης, υπάρχουν μερικά σημεία φθοράς στο αυτοκίνητο, αλλά τίποτα το ασυνήθιστο για την ηλικία και τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει. Το αμάξωμα είναι σε καλή κατάσταση, η ταπετσαρία του εσωτερικού είναι ελαφρώς φθαρμένη κι υπάρχει μικρή επιφανειακή σκουριά σε ορισμένα σημεία. Το πιο μείζον ζήτημα είναι ότι το δέρμα στο τιμόνι, που έχει αρχίσει να φθείρεται μετά από τόσο συχνή χρήση.