Ο πολύς Keiichi Tsuchiya διαφημίζει το ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 N

Ένα-ένα πέφτουν τα θερμικά προπύργια. Τώρα, ένας από τους πιο διάσημους οδηγούς αγώνων του πλανήτη, ο διάσημος Drift King θα συμβάλλει στην προώθηση και διαφήμιση ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου. Όχι βέβαια κάποιου τυχαίου, αλλά του Hyundai Ioniq 5 N που δηλώνει ότι θα συγκινήσει ακόμα και τους πιο ορκισμένους EV haters με τα καλούδια του. Υπόσχεται ότι η οδηγική αίσθηση είναι αμιγώς θερμική, αλλά με όλα τα καλά της ηλεκτροκίνησης. Και για κερασάκι: 650 ίππους! Ο ήχος του, οι βάναυσες αλλαγές ταχυτήτων, προγραμμάτα για οδήγηση drift, ακόμα και το συμπλεκτάρισμα που κάναμε στα πισωκίνητα στα ν(Μ)ιάτα μας, όλα είναι εκεί για να μη νιώσετε ότι σας λείπει κάτι. Διαβάστε περισσότερα εδώ για τις νέες τεχνολογίες που εισάγει το κορεάτικο μοντέλο.

Σε μία περαιτέρω προσπάθεια προβολής της οδηγοκεντρικής του προσέγγισης, η εταιρία προσκάλεσε τον διάσημο Ιάπωνα να επιδείξει το όχημα στο World Time Attack Challenge φέτος, το αυστραλιανό ντεμπούτο του Ioniq 5 N. Ο Tsuchiya θα οδηγήσει το νέο μοντέλο σε μια σειρά δοκιμαστικών γύρων στο Sydney Motorsport Park, το οποίο φιλοξενεί το World Time Attack Challenge 2023 την 1η και 2η Σεπτεμβρίου.

Ο Drift King είναι για το drift σχεδόν ό,τι κι ο Michael Jordan (επίσης αυτοκινητόφιλος) για το μπάσκετ. Αλλά δεν ξέρει να κινείται μόνο με το πλάι. Έχει κατακτήσει πολλές νίκες του σε ιαπωνικούς αγώνες αυτοκινήτων τουρισμού, έχει επίσης συμμετάσχει στο Le Mans επτά φορές κι είχε συμβουλευτικό ρόλο στις ταινίες Initial D και το Fast and the Furious: Tokyo Drift. Συνέβαλε επίσης στην ίδρυση του πρωταθλήματος D1 Grand Prix, το οποίο μετέτρεψε το drifting σε παγκόσμιο φαινόμενο. Και βέβαια, τον αγαπήσαμε για τις εκπομπές Best Motoring, αναζητήστε τις στο YouTube.
Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο N είναι μεγάλη υπόθεση για τη Hyundai, η οποία κατάφερε να καθιερωθεί ως μια υπολογίσιμη δύναμη στα προσιτά μοντέλα επιδόσεων σε λιγότερο από μια δεκαετία. Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν τσιγκουνεύτηκε το Ioniq 5 N , δίνοντάς του ένα πανίσχυρο σύστημα μετάδοσης κίνησης δύο κινητήρων 650 ίππων. Εκτός από αυτούς, ο Tsuchiya θα έχει κάμποσα βοηθήματα για να επιτελέσει το έργο του, όχι βέβαια πως του λείπουν οι οδηγικές ικανότητες: το N Drift Optimizer συμβάλλει στη διατήρηση της γωνίας drift, εξισορροπώντας πολλαπλά συστήματα ελέγχου του οχήματος που ανταποκρίνονται σε δεδομένα πραγματικού χρόνου. Η ενσωματωμένη λειτουργία Torque Kick Drift επιτρέπει στον οδηγό να προσομοιώνει τη λειτουργία του συμπλέκτη των πισωκίνητων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης για σενάρια που απαιτούν άμεση έναρξη του drift. 
Η κατανομή ροπής N Torque Distribution παρέχει πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής εμπρός και πίσω η οποία μπορεί να ρυθμιστεί σε 11 επίπεδα. Το e-LSD (ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό) στον πίσω άξονα βελτιστοποιεί την απόδοση και τον έλεγχο στις στροφές. Οι πρόσθετοι αισθητήρες τροχών κι η μεγαλύτερη δυνατότητα απόσβεσης χάρη στα μεγαλύτερα αμορτισέρ διευρύνει το εύρος επιδόσεων της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης. Σύμφωνα με τη Hyundai, «όλα τα παραπάνω μπορούν να κάνουν κάθε οδηγό να αισθανθεί Drift King».
Περισσότερα Άρθρα