Mazda CX-90: εξαθέσιο θηριώδες SUV, αλλά όχι για την Ελλάδα

Στις 31 Ιανουαρίου, η Mazda Operations Βόρειας Αμερικής, που επιβλέπει τις λειτουργίες της Mazda Motor Corporation στη Βόρεια Αμερική, παρουσίασε το Mazda CX-90, το νέο SUV μεσαίου μεγέθους της εταιρίας. Η σχεδίαση του CX-90 αποπνέει δυναμισμό κι έχει τις ρίζες της στο KODO design της Mazda ή στο σχεδιαστικό θέμα «Soul of Motion». Η αφαιρετική αισθητική «less is more» δημιουργούν ένα απλοϊκό σχήμα με δυναμικές κι επιβλητικές αναλογίες. Όλοι οι εσωτερικοί χώροι εκφράζουν την ιαπωνική αισθητική, ενσωματώνοντας την ενέργεια του φωτός και των φυσικών υλικών σε έναν κομψό χώρο.

Η Mazda σχεδιάζει να παρουσιάσει τέσσερα μοντέλα στην παγκόσμια αγορά βασισμένα στην πλατφόρμα Large Product Group μέχρι το τέλος του 2023. Μετά την περσινή κυκλοφορία του CX-60, το CX-90 είναι το δεύτερο μοντέλο της νέας πλατφόρμας της Mazda και προσφέρει σημαντική εξέλιξη στις περιβαλλοντικές επιδόσεις, ασφάλεια και μεγαλύτερη απόλαυση στην οδήγηση. Η παρουσίαση του CX-90 ενισχύει τη σειρά SUV της Mazda, βοηθώντας την εταιρία να καλύψει τις ανάγκες των πελατών και τις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς. 

Για το σύστημα κίνησης, η Mazda θα προσφέρει έναν νέο turbo εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα 3.3 λίτρων, επαυξημένο από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt, καθώς κι ένα plug-in υβριδικό σύστημα e-SKYACTIV PHEV, που αποτελείται από ένα τετρακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων. Η Mazda εστίασε την προσοχή της στη δημιουργία ενός άνετου περιβάλλοντος για όλους τους επιβαίνοντες. Ο εσωτερικός χώρος έχει διευρυνθεί γύρω από όλα τα καθίσματα. Η τρίτη σειρά έχει σχεδιαστεί για ενήλικες κι είναι εξοπλισμένη με δικούς της αεραγωγούς κλιματισμού. Επιπλέον, η βελτιωμένη διαμόρφωση του CX-90 ενισχύει την ικανότητα ρυμούλκησης, η οποία σε συνδυασμό με άλλες παροχές ενισχύουν τη λειτουργικότητά του, επιτρέποντας στον οδηγό και τους επιβάτες να απολαμβάνουν τις ποικίλες ρυθμίσεις και εμπειρίες που προσφέρει το SUV κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Η ύπαρξη του See-Through View2, που είναι ικανό να διακρίνει διαισθητικά τις πληροφορίες που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία του οχήματος, καθώς και μια μεγάλη οθόνη οδήγησης2 εξασφαλίζουν την ασφαλή λειτουργία του οχήματος και την αίσθηση ηρεμίας του οδηγού. Προχωρώντας προς το 2030, η Mazda θα συνεχίσει την έρευνα βασισμένη στην ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας, με στόχο τη δημιουργία ακόμα καλύτερων συνθηκών για την ικανοποίηση των οδηγών, εξασφαλίζοντας μια απολαυστική καθημερινότητα και μια μοναδική εμπειρία οδήγησης. Το νέο μοντέλο σχεδιάστηκε με γνώμονα κυρίως την αγορά της Βόρειας Αμερικής και δεν το περιμένουμε στην πατρίδα μας.

 

Πηγή: Δελτίο Τύπου

Περισσότερα Άρθρα