Η μέρα που μια Corvette ταπείνωσε δύο πανάκριβες Ιταλίδες (vid)

Η Chevrolet έκανε μεγάλο πάταγο παρουσιάζοντας την Corvette E-Ray των 664 ίππων, τόσο πολύ που κάποιοι ξεπάγιασαν όλη τη νύχτα για να είναι οι πρώτοι που θα μπουν για να την παραγγείλουν στην αντιπροσωπεία το επόμενο πρωί. Χάρη κυρίως στην τετρακίνηση, έχει τις ταχύτερες επιταχύνσεις από κάθε άλλη έκδοση του μοντέλου στην Ιστορία. Η αμερικάνικη εταιρία δηλώνει 2.5″ για το 0-60 μίλια (0-97 χλμ/ώρα) και 10.5″ για το 400άρι, οπότε μπορεί να αυθαδιάζει σε πολύ ακριβότερα μοντέλα, ακόμα και σε καθαρόαιμες καλλονές όπως η Ferrari F8 κι η Lamborghini Huracan.

Παρά το γεγονός ότι έχει ελάχιστα λιγότερη ιπποδύναμη σε σύγκριση με την Z06 των 670 ίππων, είναι πιο γρήγορη στην εκκίνηση λόγω της υβριδικής τεχνολογίας. Με το ηλεκτρικό μοτέρ να προσφέρει 162 ίππους στον μπροστινό άξονα, εκτός από τους 502 που δίνει ο θερμικός κινητήρας στον πίσω, μιλ’άμε για μια πρακτικά τετρακίνητη Corvette. Η Lamborghini Huracan EVO RWD αποδίδει 610 ίππους και 559 Nm ροπής από τον V10 κινητήρα της, ενώ ζυγίζει 1.666 κιλά, τη στιγμή που η Corvette φτάνει τα 1.712. Τα νούμερα είναι πιο ευνοϊκά για τη Ferrari F8 Spider που αποδίδει 720 ίππους, 770 Nm ροπής και ζυγίζει λιγότερο από όλες τις διαγωνιζόμενες (1.655 κιλά).

Παρ’ όλα αυτά, στην πράξη το αμερικάνικο μοντέλο είναι το ταχύτερο στο 400άρι, με χρόνο που είναι οριακά καλύτερος από τον εργοστασιακό (10.4 δευτερόλεπτα). Η ιδιαίτερη τετρακίνησή της (ναι, αυτή που μπορείς να ξεγελάσεις και να κάνεις ακόμα και burnout, τόσο απαραίτητο στην αμερικάνικη οδηγική κουλτούρα) είναι το αστέρι του σόου. Είμαστε σίγουροι ότι χωρίς αυτό, η συγκεκριμένη κόντρα θα έμοιαζε πολύ διαφορετική.

Όπως επισημαίνει ο οικοδεσπότης Jason Cammisa, η Ferrari F8 είναι τόσο ισχυρή που πλησιάζει καταιγιστικά την Corvette καθώς τα δύο μοντέλα φτάνουν στη γραμμή του τερματισμού. Τελικά την περνά μόλις 0.2 δευτερόλεπτα πιο αργά. Αν είχαν ανοίξει από ρεπρίζ ή είχαν λίγο χώρο ακόμα, θα μιλούσαμε για μια ιταλική νίκη. Αλλά καθώς οι Αμερικάνοι έχουν ψύχωση με το ένα τέταρτο του μιλίου, έχουν κάθε λόγο να νιώθουν εθνικά υπερήφανοι. Ακόμη κι η Lamborghini, η οποία υστερεί σε ισχύ σε σύγκριση με τις άλλες δύο και δεν έχει την τετρακίνηση της E-Ray, είναι πολύ άξιος αντίπαλος. Αν η αξία του ηττημένου δίνει δόξα στον νικητή, υποκλινόμαστε σε αυτό που κατάφερε η Chevrolet με την E-Ray.

Περισσότερα Άρθρα