“Μην αγοράσετε ποτέ Tesla” δηλώνει ένας σκασμένος ιδιοκτήτης

Ο Mario Zelaya, ιδιοκτήτης ενός Tesla Model S του 2013, δηλώνει ότι κλειδώθηκε έξω από το όχημά του αφού πέθανε η μπαταρία εξαιτίας ενός κατασκευαστικού ελαττώματος. Δεν μπορεί καν να μπει μέσα στο αυτοκίνητό του για να έχει πρόσβαση στα έγγραφα ιδιοκτησίας για να πουλήσει το όχημα που επέλεξε να μην επισκευάσει. Ο Zelaya ανέβασε ένα βίντεο στο TikTok όπου δηλώνει ότι πλήρωσε 140.000 καναδικά δολάρια (105.310 € με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες) όταν αγόρασε το αυτοκίνητο καινούριο κι υποστηρίζει ότι ήταν τυπικός με τα σέρβις του. Τώρα, ωστόσο, ισχυρίζεται ότι ένα σχεδιαστικό ελάττωμα στα Model S των 2013-2014 συνεπάγεται ότι κάποιος συμπυκνωτής στάζει πάνω στην μπαταρία, προκαλώντας της σκουριά και, τελικά, καταστρέφοντάς την.

Η Tesla αρνείται να του αντικαταστήσει δωρεάν την μπαταρία επειδή το πρόβλημα ανακαλύφθηκε μετά τη λήξη της εγγύησης του οχήματος. Ο Zelaya, ωστόσο, ισχυρίζεται ότι το ζήτημα ξεκίνησε ενώ το όχημα ήταν ακόμα εντός εγγύησης κι έχει έρθει σε επαφή με την Transport Canada, η οποία τώρα ερευνά το θέμα.

@supermariozelaya

My opinion: Tesla shut down my car over the air because my videos after refusing to pay for a new battery. #tesla #car

♬ original sound – Mario Zelaya

«Ήρθα σε επαφή και με άλλον ένα ιδιοκτήτη που έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα», δήλωσε ο Zelaya. «Η μπαταρία πέθανε κι η Tesla δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη. Δε σου δίνουν καν κάποια εξήγηση γιατί συνέβη αυτό». Σε μια χώρα που το κράτος προστατεύει τους πολίτες, οι καταναλωτές καλούνται να επικοινωνήσουν με τη ρυθμιστική αρχή μέσω του ιστότοπού της, όπου μπορούν να συμπληρώσουν μια φόρμα καταγγελίας για ελαττώματα. Ωστόσο, δε γνωρίζουμε εάν ο οργανισμός πρόκειται να λάβει κάποια μέτρα για το Tesla Model S 2013-2014, ενώ είναι επιβεβαιωμένο ότι δεν απασχολεί τις αρχές στις ΗΠΑ. Προφανώς αναφερόμαστε στη NHTSA (Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας).

Σε τι κατάσταση είναι ένα Tesla Model X μετά από 200.000 μίλια;

Ωστόσο, μια ματιά στην ενότητα παραπόνων του ιστότοπου της ρυθμιστικής αρχής δείχνει ότι τουλάχιστον ένας ιδιοκτήτης είχε παρόμοιο πρόβλημα. Κατατέθηκε τον Απρίλιο του 2021, η καταγγελία ανέφερε ότι υπήρξε «εισβολή νερού» που προκάλεσε βλάβη στο σύστημα μετάδοσης κίνησης κι ο ιδιοκτήτης ενημερώθηκε ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Ορισμένες αναρτήσεις στο forum των κατόχων επίσης περιγράφουν παρόμοια ζητήματα.

Όσο για το ότι δεν μπορεί να ανοίξει τις πόρτες στο Tesla του, αυτό είναι ένα γνωστό πρόβλημα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, για το οποίο υπάρχουν βέβαια λύσεις. Δε γνωρίζουμε αν ο Zelaya τις ακολούθησε ή επέλεξε να πληρώσει απλώς 30 $ CAD (καναδικά δολάρια) για να βγάλει νέα άδεια κυκλοφορίας. Τώρα ισχυρίζεται ότι θα πουλήσει το αυτοκίνητο για περίπου 20.000 $ CAD (15.000 €). Δεν είναι σαφές τι θα κάνει ο νέος ιδιοκτήτης με το αυτοκίνητο, αλλά μια νέα μπαταρία φέρεται να κοστίζει 26.000 $ CAD (19.500 €). Συνολικά, αυτό μπορεί να μην είναι κακή συμφωνία για τον νέο ιδιοκτήτη, καθώς παρόμοια μοντέλα πωλούνται ακριβότερα στον Καναδά κι ασφαλώς δεν έχουν μπαταρία του κουτιού. Θα μπορούσε λοιπόν να το επισκευάσει και να το πουλήσει ακριβότερα. Μάλλον βρήκαμε και δεύτερον που ετοιμάζεται να κάνει πατατά, απλώς επειδή δεν είναι αρκετά ψύχραιμος. Ή προτιμά να χάσει κάποια χρήματα αλλά να μην ξανασχοληθεί με το αυτοκίνητό του. Όπως δηλώνει κι ο ίδιος ευθαρσώς, μην αγοράσετε ποτέ Tesla!

Περισσότερα Άρθρα