Η νέα GT3 RS είναι ένα πραγματικό αγωνιστικό, λέει ο Chris Harris

Η νέα Porsche 911 GT3 RS δεν μοιάζει με καμία άλλη πριν από αυτήν, ωθώντας την εστιασμένη στην πίστα φύση της σε νέα άκρα στην αδιάκοπη αναζήτηση κορυφαίων επιδόσεων. Μήπως όμως κατά τη μετατροπή της GT3 σε ένα αγωνιστικό δρόμου, η Porsche την έκανε πιο απαιτητική κι ακραία και λιγότερο ευχάριστη στην οδήγηση; Στην καρδιά του κτήνους βρίσκεται ο ίδιος ατμοσφαιρικός flat-six των 4.0 λίτρων της τυπικής GT3, αν κι έχει αναβαθμιστεί με πιο επιθετικούς εκκεντροφόρους και πλέον αποδίδει 525 ίππους. Σε συνεργασία με το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK, μπορεί να επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3.0″, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 296 χλμ/ώρα. Αλλά δεν είναι η αύξηση στην ιπποδύναμη, όσο οι αεροδυναμικές βελτιώσεις που ήθελε να δοκιμάσει ο διάσημος Βρετανός δοκιμαστής στην πίστα F1 του Silverstone.

Η πιο προφανής αεροδυναμική αλλαγή είναι η τοποθέτηση μιας τεράστιας ρυθμιζόμενης πίσω αεροτομής δύο επιπέδων, ενώ πολλές ακόμα βελτιώσεις περιλαμβάνουν μέχρι και την επανατοποθέτηση των μπροστινών ψυγείων, ώστε ο αέρας να μπορεί να ταξιδέψει μέσα από τον μπροστινό προφυλακτήρα και να εξέλθει τόσο από τις περσίδες στο μπροστινό φτερό, όσο κι από το μεγάλο κενό πίσω από τους μπροστινούς τροχούς.

Μόλις ο Harris βγαίνει στην πίστα, παρατηρεί την πρόσθετη αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη, που προσδίδει στο αυτοκίνητο πολύ βελτιωμένη σταθερότητα στις στροφές και στο ισχυρό φρενάρισμα. Λέει ότι η αίσθηση που αφήνει είναι αυτή ενός νόμιμου αγωνιστικού κι είναι το πιο εστιασμένο στην αεροδυναμική αυτοκίνητο δρόμου που έχει οδηγήσει μαζί με τη McLaren Senna. Περισσότερα στο πολύ όμορφο βίντεο.

Περισσότερα Άρθρα